וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עשוי לספוג הרחקה מהנבחרת לתקופה קצובה

23.3.2011 / 9:22

כך מעריכים גורמים משפטיים לפני העמדתו לדין. סיכויים נמוכים גם להרחקה ממשחק ליגה. פרננדז למקורביו: "לא אחזיר אותו"

"אז מה אם הוא התנצל? אי אפשר להחזיר אותו עכשיו, זה ייראה מצחיק". כך אמר אמש (שלישי) מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז למקורביו בעקבות הודעת ההתנצלות שפרסם אתמול בצהריים ערן זהבי. בנבחרת טענו הבוקר כי בינתיים אין כוונה להחזירו, אם כי ניסיונות התיווך בין השחקן לראשי הנבחרת נמשכים וייתכן שבהמשך השבוע יגיע לשיחה עם המאמן.

ללא קשר, בית הדין המשמעתי עשוי לפסוק בקרוב על הרחקה של זהבי מהנבחרת לתקופה קצובה, כך מעריכים גורמים משפטיים שונים. גורם בהתאחדות טען הבוקר: "ישנם סיכויים מסוימים, לא גבוהים, שהוא יורחק גם ממשחק ליגה. כל הנושא הזה יישקל במסגרת בית הדין". יש לציין כי מספר סקאוטים היו אמורים להגיע ולראות את זהבי במדי הנבחרת, מה שלא יתאפשר כעת.

כזכור, זהבי הודח אתמול מהסגל בשל מה שהוגדר כבעיית משמעת ו"חוסר כבוד כלפי חולצת הנבחרת". ההתאחדות הוציאה הודיעה רשמית ובה נמסר: "אתמול התבקש השחקן לערוך טיפול לאחר שהגיע פצוע, אך עזב תוך זמן קצר. זהבי ביקש להשתחרר לאירוע משפחתי, תוך שמוסבר לו שהוא מחויב לשוב למלון. למרות זאת, הוא לא הגיע, ולכן שוחרר".

זהבי שתקף את הנבחרת בוואלה! ספורט בעקבות סילוקו ("ההחלטה של פרננדז פוגעת בנבחרת, לא מסוגל להבין אותו. להגיד שעזבתי טיפולים זה שקר וכזב. זו עוד אחת מהשטויות של הנבחרת"), פרסם כבר בשעות הצהריים הודעת ההתנצלות באמצעות דובר הפועל תל אביב. מאוחר יותר תקף פרננדז את השחקן באסיפת השחקנים ואמר להם: "מי שלא ייתן כבוד לצוות המקצועי ולנבחרת לא יהיה פה, אנחנו לא מחזיקים אף שחקן בכוח".

כפי שפורסם אתמול, עוד לפני ההודעה שפרסם זהבי ולמרות תגובת פרננדז, נעשו ניסיונות תיווך במטרה להחזיר את זהבי לסגל, במסגרתם בהתאחדות לכדורגל שוחחו עם אנשי הפועל תל אביב וביקשו להעביר לידם את אישור רופא הקבוצה. מוקדם יותר גם נרשמה שיחה בין אלי גוטמן לשחקן ומאוחר יותר בין גוטמן לטל בנין, אבל העניין דרש את אישורו של פרננדז, כשאמור סירב להחזירו. זהבי עצמו, כזכור, סיפר אמש למקורביו כי גם אם תגיע הצעה כזו הוא יסרב לה לאחר ש"בהתאחדות ובנבחרת שפכו את דמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully