וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "הם יעצרו אותנו? הם יכולים להגיד"

הסנטר של מכבי תל אביב משדר ביטחון לקראת המשחק הערב נגד קאחה לבוראל (21:30, ערוץ 10) ומוסיף: "אנחנו מוכנים"

אתר רשמי

צילום ועריכה: נועם אשל








שעת השין הגיעה. מכבי תל אביב תפתח הערב (21:30, שידור ישיר בערוץ 10) את הסדרה המכריעה במסגרת משחקי ההצלבה של היורוליג - סדרה שתחליט לאן מתנקזת העונה האירופית שלה. כדי להגיע לפיינל פור, היא תהיה חייבת להשיג ניצחון אחד לפחות בחוץ, מסר שדייויד בלאט והצוות המקצועי דאגו להטמיע במוחם של השחקנים. היום בצהריים צפויה הקבוצה לערוך אימון קליעות קליל, לאחריו ישובו השחקנים לבית המלון.

אתמול, כשעה לפני חצות, יצאו השחקנים מאולם האימונים השומם. צוות אבטחה שמר עליהם לאורך כל האימון, וליווה אותם אל האוטובוס. כל כך בער להם להגיע למלון, שהם אפילו ויתרו על המקלחת באולם. עשר דקות נסיעה דרך צינת הלילה של ויטוריה – והמכבים הגיעו למלון שבו הם מתאכסנים.

אחד הראשונים לצאת מהאימון היה סופוקליס שחורציניטיס שאמר: "זה הולך להיות קשה, אבל אני לא מרגיש משונה יותר מדי. בסופו של דבר מדובר במשחק כמו כל משחק אחר, מול קבוצה מצוינת וטובה, וזהו".

במפגש הבכורה בין הקבוצות העונה במחזור הפתיחה של היורוליג, נחלה מכבי תבוסה צורבת בויטוריה. עם זאת, שחורציאניטיס סבור כי אותו הפסד אינו מהווה מדד למשחק הערב: "אנחנו קבוצה שונה לחלוטין מאשר בתחילת העונה, גם קאחה לבוראל היא קבוצה שונה. זו סיטואציה שונה לגמרי ורמה אחרת לגמרי מאשר במשחק ההוא. כך שממש אין דרך לדעת כיצד המשחק יתפתח ומה יקרה".

גם האווירה העוינת אינה טורדת את מנוחתו של שחורציאניטיס: "אין כזה דבר אווירה עוינת. שחקנים מקצוענים יודעים להתמודד עם דברים כאלו, ובכל מקום יש אווירה לא קלה, כך שאין מה לדבר על על זה בכלל". לגבי הצפי שלו מהמשחק הערב אמר שחורציאניטיס: "נראה מה יהיה, אנחנו מבחינתו נהיה מוכנים. נחכה לראות מה יקרה" .

אחד מכוכבי קאחה לבוראל מרסליניו הוארטס אמר אתמול לוואלה! ספורט: "לא ניתן למכבי סלים קלים וננסה לשלוט במתפרצות שלהם". לשחורציאניטיס יש תוכניות אחרות והוא אמר בתגובה: "הם אמרו שהם הולכים לעצור אותנו? הם יכולים
להגיד. אנחנו הולכים לרוץ. לרוץ וזהו זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully