וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: התערער מעמדו של סלובודאן דראפיץ'

בהנהלה ישקלו את המשך דרכו של המאמן, שאמר לאחר התיקו מול רמת גן: "האחריות עליי". האוהדים זעמו: "אין לכם כבוד"

שריקות בוז צורמות, דרישה להתפטרותו של המאמן ובעיקר אכזבה עצומה מעוד משחק חלש של קבוצתם - כך הגיבו אוהדי בני סכנין ל-0:0 העלוב בדוחא מול הפועל רמת גן. שתי קבוצות התחתית סיפקו משחק חלש, אבל לסכנין הייתה הזדמנות לצאת ממנו עם שלוש הנקודות. אלא שנסטיה צ'ה החמיץ את הפנדל בדקה ה-69, ורק הגביר את התסכול בקרב הקהל המקומי, שמלבד הקריאות לסלובודאן דראפיץ' להתפטר, צעק לעבר ההנהלה: "אין לכם כבוד".

האוהדים צרו בסיום על יציאת השחקנים מחדרי ההלבשה, זרקו אבנים לעבר המתחם והמשיכו לקלל את ההנהלה והמאמן, לפני שפונו על ידי כוחות שיטור וסדרנים ועברו לחסום את הכביש ולהמשיך להפגין מחוץ לאצטדיון. המשחק החלש והיכולת הנוראית של הקבוצה לא עברו בשתיקה הפעם אצל האוהדים, שהביעו את זעמם ודרשו את ראשו של דראפיץ'. אם עד עכשיו ההנהלה גיבתה את המאמן, נראה כי בעקבות המשחק מעמדו התערער מאוד ובימים הקרובים יתקבלו החלטות לגבי המשך העסקתו.

דראפיץ' התייחס בסיום לתגובת האוהדים: "אני מבין את הקהל ששרק בוז. גם אני הייתי שורק אם הייתי יושב היום ביציע. אני לא בורח מאחריות, האחריות היא עליי, אבל צריך להבין שיש גם תקופות לא טובות. כולם ראו שאנחנו לא משחקים טוב, לפעמים אתה רוצה יותר מדי וזה לא הולך. אסור לשכוח שאנחנו נמצאים עם 21 נקודות, מעל אשקלון בטבלה, ועדיין לא ירדנו ליגה. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהשתפר".

מאמן הפועל רמת גן, ירון הוכנבוים, אמר בסיום: "חבל, יכולנו לנצח במשחק הזה. הגענו לשישה מצבים בטוחים במשחק בו היינו ללא ארבעה שחקני מפתח. יכולנו לצמצם את הפער, אך לצערי התוצאה לא מספיקה. כשהגעתי כולם אמרו שהבעיה היא ההגנה, ועכשיו אנחנו בקושי סופגים. אני מרוצה מהחלק הזה ומקווה שנשמור על כך גם בהמשך".

המגן עודד אלקיים הוסיף: "עשינו עבודה טובה בהגנה, ובצד השני החמצנו שערים בטוחים. אנחנו בהחלט מרגישים פספוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully