וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קובי מויאל נקנס ב-2,500 דולר

21.3.2011 / 17:01

הקשר נענש "כי עשה פרצופים כועסים" לפני המשחק. ברוכיאן לשחקנים: "רוני לא מוכן לעבור על דברים כאלה לסדר היום"

קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל נקנס היום (שני) בסכום של 2,500 דולר בגין התנהגות בלתי הולמת במהלך המשחק מול הפועל חיפה. בצוות המקצועי של הקבוצה לא אהבו את התנהגותו של השחקן לפני המשחק מול הפועל חיפה לאחר שהתבשר כי אינו נכלל בהרכב הפותח של הקבוצה. בנוסף ציינו בקבוצה כי בתום המשחק בזמן שהשחקנים חגגו את הניצחון על הפועל חיפה, השחקן נראה עצבני מאוד ולא לקח חלק בשמחה עם יתר חבריו. למרות הקנס הכבד שהוטל על השחקן, בבית"ר ירושלים מודעים לעובדה כי מדובר בשחקן בית בעל מחויבות גדולה מאוד לקבוצה ולכן לא פוסלים את האפשרות שהקנס יבוטל במהלך השבועיים הקרובים, אם תראה הבנה מצידו של השחקן לגבי ההתנהגות שהקרין לפני ואחרי המשחק.

מעבר לקנס, בתחילת האימון מויאל קיבל הוראה שלא להצטרף ליתר השחקנים לאימון ונתבקש לרוץ מסביב למשחק, מה שעשה למשך כמעט חצי שעה. לאחר מכן, ככל הנראה בהוראת רוני לוי, אסף אבירם ברוכיאן את השחקנים במגרש ואמר להם: "התבקשתי לומר לכם כי קובי מויאל נקנס ב-2,500 דולר בעקבות העובדה שעשה פרצופים כועסים כי לא היה בהרכב ורוני לא מוכן לעבור על דברים כאלה לסדר היום". שחקן בקבוצה אמר על הסיטואציה: "רוני היה חם על זה. הוא העביר אימון והסתכל כל 10 שניות על קובי מויאל לראות אם הוא עושה את הריצה כמו שצריך. המזל שלו שהוא לא עשה טעות".

פחות משבוע לאחר החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לדחות את העונש שהקבוצה אמורה לקבל, מחר בבוקר תתכנס הנהלת הקבוצה ביחד עם אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן וביחד עם ארבעה אוהדים נוספים, לישיבה בה יציגו כל הגורמים הקשורים לקבוצה את התוכנית למיגור הגזענות ביציעים.

אתמול התכנסה הנהלת הקבוצה בצוותא עם שני השחקנים ועם מספר אוהדים, וגיבשה את תוכנית העבודה שתוצג מחר בפני בית הדין של ההתאחדות. בין היתר, תצוין העובדה שבמשחק הליגה האחרון מול הפועל חיפה לא נשמעו קריאות גזעניות, וזאת לאחר שמנהיגי היציע המזרחי דאגו להורדה מוחלטת של הקריאות והשירים המכילים קונוטציות גזעניות. בנוסף תפעל הקבוצה במספר תוכניות שיכללו שיתוף פעולה של השחקנים וקבוצות אוהדים על מנת ליצור מחדש קירוב בין הצדדים.

בית"ר ירושלים וחברת ההלבשה 'דיאדורה' הגיעו לסיכום על אימוץ לשלוש עונות החל מעונת המשחקים 2011/12. הקבוצה תצויד בציוד של דיאדורה איטליה המבוסס על ליין של הקבוצות הבכירות באיטליה. במהלך החודש הקרוב תבחר הקבוצה את תלבושת המשחק לעונת המשחקים הבאה - בחירת החולצה תתבצע לראשונה בשיתוף עם אוהדים. חברת דיאדורה שימשה כספונסר לבוש בבית"ר ירושלים החל משנות ה-80 ועד אמצע שנות ה-2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully