וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "הייתי 'מת' לשחק נגד הפועל תל אביב"

21.3.2011 / 11:34

קשר הפועל פ"ת הורחק ויחמיץ את הקרב עם האקסית: "השופט ניפץ לי את החלום". לחץ על ראשי המועדון להחתים את נעים

קשר הפועל פתח תקוה, רועי גורדנה, יצא אתמול (ראשון) מחדר ההלבשה עם הראש מורכן. בעוד חבריו חגגו בחדר ההלבשה, הקשר זכה לניחומים בעקבות ההרחקה. מה שעומד מאחורי האכזבה לא קשור דווקא להרחקה עצמה, אלא לתזמון שלה – לפני המשחק עליו חלם מאז מועד ההעברות, כשהחליט לעזוב את הפועל תל אביב. "הייתי 'מת' לשחק נגדם בעוד שבועיים", אמר אתמול הקשר לחבריו. "זה היה החלום שלי, אבל השופט (אוראל גרינפלד, א"י) ניפץ לי אותו לרסיסים. אני לא יודע על מה הוא הרחיק אותי, זאת הייתה טעות". גרינפלד הסביר לאנשי הקבוצה לאחר המשחק: "הוא הגיע אליי בריצת 'אמוק' אחרי ששרקתי לעבירה. שלפתי לו כרטיס צהוב שני". גורדנה אמר הבוקר: "אני מאוכזב מאוד. זה נכון שרציתי לשחק מול הפועל. אין לי מה לומר, חבל שזה קרה".

כפי שפורסם אתמול, חבר ההנהלה תומר סיני זעם על צוות השופטים ואף ביקר את התנהלותם במשחק כשנכנס לחדרם והביע את מורת רוחו. בקבוצה כועסים גם על השער הראשון שהבקיע אלון תורג'מן ונפסל בטענת נבדל. יניב לוזון פנה אתמול לקוון אורן בורנשטיין ואמר לו: "איך אתה יכול לסמן נבדל אם הוצאתי כדור רוחב על קו החוץ?"

יובל נעים השיג ניצחון בית חמישי ברציפות, ארבעה בליגה ואחד בגביע המדינה על מכבי תל אביב. הניצחון הראשון בסדרה על הקבוצה שמאמן כיום מוטי איווניר הזכיר לרבים את מה שאירע בשנת 1990/1, עונה שהסתיימה ללא הפסד ביתי ובה רשמה הקבוצה 27 משחקי בית רצופים ללא הפסד, שהתחילו עם ניצחון על הצהובים כחולים והסתיימו בהפסד לאותה קבוצה. בימים האחרונים נוצר לחץ על ראשי המועדון להחתים את המאמן לעונה נוספת. נעים ששומר על צניעות אמר: "יש בעלים והם יחליטו. מעבר לזה אין לי תגובה".

גיא דיין ששלף אתמול את החולצה עם הכיתוב: "עלינו לשבח לאדון הכל", אמר אתמול לאחר המשחק: "שמרתי על השבת, היא שמרה עליי". נעים הסביר: "לא רציתי שיגיע מבית שאן לאימון המסכם. העדפתי שישמור שבת ואלו התוצאות. זגורי התאמן עם האולימפית פעמיים ביום ולכן שחררתי אותו לשבת חתן. קבוצה מסורתית זה לא דבר רע".

הבלם-קשר פביאן סטולר שמחזיק באופציה לעונה הבאה וכבר נפגש עם תומר סיני בנוגע להארכת חוזהו, ימשיך בעונה הבאה, אם כי עדיין לא סוכמו הפרטים הכספיים. "יש לי חוזה עד סוף העונה, אף אחד לא דיבר איתי לגבי ההמשך", אמר אמש. אוסטין אג'ידה, שסובל מפגיעה לא חמורה ויהיה כשיר עד אחרי הפגרה, יוצע למכירה. במועדון מרוצים מחוליית הקישור החדשה שבנה יובל נעים, שכוללת שלושה קשרים בעלי אופי התקפי – רפי דהן, ישראל זגורי וגורדנה, שממלאים אחר הוראות ההגנה של המאמן. זגורי, שהמאמן הנבחרת הבוגרת לואיס פרננדז עוקב אחריו, יתבקש להישאר עונה נוספת אם לא יחזור למכבי חיפה. טוברוק תעביר טפסי השאלה לעונה הבאה בנוגע לאלון תורג'מן ורפי דהן, שההסכמים שלהם כבר מופקדים בבקרה ודרושים אישור של קבוצת האם. השחקן השלישי מטוברוק, ניסן אלקלעי, יעזוב אם ימשיך לשבת ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully