וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז יזמן עוד שחקן. תמוז עדיין על הכוונת

21.3.2011 / 9:24

הצוות המקצועי של הנבחרת נועד והחליט לא לקבל החלטות תחת לחץ. זהות מחליפו של גולסה בסגל תוכרז בהמשך השבוע

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז שוקל לזמן את חלוץ הפועל תל אביב, טוטו תמוז, במקומו של אייל גולסה הפצוע. אתמול (ראשון) צפה המאמן הלאומי במשחקה הדרמטי של הפועל תל אביב באשדוד בליגה (3:3), והחליט לזמן שחקן נוסף במקום גולסה, זאת במסגרת תכנית חלוקת העומסים בשני המשחקים מול לטביה (מוצאי שבת) וגיאורגיה (שלישי הבא).

כפי שפורסם בסוף השבוע, המאמן ערך מעקב צמוד אחר תמוז ונראה כי הצמד שכבש מול אשדוד יעלו את המניות שלו לקראת ההחלטה. המאמן ערך היום (שני) ישיבה עם הצוות המקצועי בהתאחדות לכדורגל, במהלכה הוחלט עדיין לא לזמן לגולסה הפצוע מחליף, מתוך רצון לא לקבל החלטות תחת לחץ. עם זאת, בימים הקרובים צפוי פרננדז להכריז על האיש שיחליף את קשר מכבי חיפה בסגל.

המאמן ממשיך לעקוב גם אחר אדריאן רוצ'ט, קשר עירוני קריית שמונה, ומאור מליקסון המשחק בוויסלה קרקוב ובשבוע שעבר הודיע גם לקשר הנבחרת האולימפית, ישראל זגורי, כי הוא נמצא במעקב.

הנבחרת תפתח הערב (19:00) את אימוניה באצטדיון רמת גן, כשעוד קודם לכן יתכנסו השחקנים במלון ברמת החייל. הבלם טל בן חיים מתוכנן לפתוח לצד דקל קינן. אליניב ברדה, בירם כיאל ודודו ביטון קיבלו אישור לאחר לפתיחת האימונים. ייתכן שהם יתחילו להתאמן רק ביום שלישי. הנבחרת תערוך השבוע אימונים כפולים ברביעי וחמישי ובשאר הימים אימון בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully