וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "יהיה קרב, צריך להיות מוכנים להילחם"

מכבי תל אביב נחתה בספרד אחרי מסע ארוך, שליחינו שמעו את המאמן נחוש לקראת קאחה. בלו: "צריך לנצח משחק אחד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל, שליח וואלה! ספורט לספרד

לאחר מסע ארוך, מעייף ומפרך, נחתה הלילה (בין ראשון לשני) מכבי תל אביב בבילבאן לקראת סדרת רבע גמר היורוליג מול קאחה לבוראל שתצא לדרך ביום שלישי הקרוב. סגנית האלופה הישראלית נחתה בשדה תעופה שקט ושליו, ולאחר שהשחקנים העייפים והרצוצים המתינו כ-20 דקות למווזדות, עלו אנשי המועדון לאוטובוס עם מספר אוהדים המקורבים לקבוצה והחלו בנסיעה לויטוריה, שאורכת כ-45 דקות, כשהם זוכים לליווי משטרתי.

דיוויד בלאט אוכל, שותה וישן קאחה לבוראל בימים האחרונים, ועם הנחיתה בשדה התעופה בבילבאו הוא לא הכחיש זאת במיוחד. "יש להם את יתרון הביתיות אבל מהצד השני זו קבוצה שאנחנו מכירים, קבוצה שאנחנו יודעים כיצד לשחק ולהתמודד מולה", אמר המאמן הצהוב לוואלה! ספורט. "יהיה פה קרב ונצטרך להיות מוכנים להילחם. שתי הקבוצות הן בין החזקות באירופה". בלאט נשאל האם אפשר לגנוב אחד משני משחקי החוץ, והשיב: "נראה, לא יתנו לנו אז נצטרך לקחת אותו".

דייויד בלו היה מותש גם כן. "אני פחות חושב ברגע זה על המשחק ויותר על זה שאני רוצה לישון. זה היה יום כל כך ארוך, כולנו עייפים מאוד ואנחנו מצפים להגיע כבר למלון ולנוח". על צמד המשחקים עצמם אמר הפורוורד: "התכנית היא לנצח לפחות משחק אחד, אני מקווה, אבל צריך לקחת את זה משחק אחד אחרי השני". לבסוף נשאל בלו על האווירה העוינת שמצפה לו ולחבריו ביום שלישי, והבהיר: "זה לא ישפיע עלינו, אנחנו כבר רגילים לזה".

לאחר שהתאוששו מהמסע המפרך שעברו, קיבלו שחקני מכבי בוקר חופשי. טל בורשטיין, אלון שטיין וליאור אליהו בחרו לנצל את הבוקר הפנוי בכדי לתור את העיר, כשהאחרון, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, שימש לשניים כמדריך. "יצאנו לחלוץ עצמות, מזג האוויר טוב", אמר בורשטיין לוואלה! ספורט. "נחנו, ישנו, אכלנו ועכשיו הכל בסדר". בערב צפויה הקבוצה לערוך את האימון המסכם לקראת המשחק הראשון בסדרה ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully