וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מחריף המשבר בין ניצן שירזי ליואב כץ

האדומים מאבדים גובה, גורם בקבוצה מעריך: "הסיכום שיש בין שירזי לכץ לעונה הבאה מוטל בספק אם נגיע לפלייאוף התחתון"

אחרי ההפסד אמש (שבת) של הפועל חיפה לבית"ר ירושלים, השני ברציפות של האדומים מחיפה שהביא את הקבוצה למצב שבו היא עלולה לסיים את העונה הסדירה במקום העשירי ולהגיע לפלייאוף התחתון, החמיר המשבר ביחסים בין הבעלים יואב כץ למאמן ניצן שירזי.

לראשונה העונה מדברים באופן שלילי על עתידו של המאמן בקבוצה. אחרי ההפסד בדרבי המתיחות בקבוצה עלתה, וזאת מאחר ששירזי טס לאנגליה ולספרד לראות משחקים של יונייטד וברצלונה באותו שבוע. המהלך גרר ביקורת קשה מצד הבעלים יואב כץ, וגם ההפסד אתמול לא תרם למערכת היחסים הטעונה בין השניים.

היום (ראשון) אמר גורם בקבוצה: "לא ייתכן שדווקא ברגעים הכי קריטיים של העונה, הקבוצה נראית הכי גרוע שהיא נראית מתחילת העונה. לא יכול להיות שבאמצע ההכנות לדרבי, המאמן ייסע למשחקים באירופה במקום להכין את הקבוצה. יואב כץ רואה זאת כצעד לא אחראי. לא מתאים למאמן רציני להתנהג ככה. הסיכום שיש לניצן לעונה הבאה יוטל בספק אם נגיע לפלייאוף התחתון".

למרות שניצן שירזי גער אתמול על שחקניו בעקבות היכולת שהציגו בטדי, נראה כי גם הצעקות שחטפו השחקנים לא סיפקו את כץ, והוא נשמע מאתמול כועס מאוד על היכולת של הקבוצה. יחד עם זאת, הוא מכחיש כי יש משבר בינו לבין שירזי.

"אני כועס בעיקר על איך שהקבוצה נראתה", אמר כץ לוואלה! ספורט מביתו שבארה"ב, "אני מקווה שנחזור להציג את היכולת שהראינו לפני הדרבי. ניצן הוכיח העונה שהוא מאמן טוב, ויחד עם שחקנים כמו רואש, בן בסט, דורה וטרטצקי נוכל לצאת מהמשבר הזמני. אני מאמין בשחקנים, ומקווה שנדע לעשות תוצאות טובות ולנצח במשחים הבאים כדי לשמור על סיכויינו לפלייאוף העליון".

ניצן שירזי בתגובה לדברים: "שטויות, אין שום משבר". מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "שירזי ימשיך בכל מקרה בעונה הבאה, אלא אם כן הקבוצה לא תהיה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully