וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזורי עשה טעות שנשאר באשקלון"

20.3.2011 / 20:20

מאמני ישראל דורשים מיו"ר הארגון אמנון רז לא לאפשר למחפוד לאמן באשקלון: "אחרי זה מתפלאים שהיחס למאמנים כמו זבל"

בעוד מחר (שני) צפויה פגישה בין איגוד המאמנים לפרוספר אזגי בניסיון לפתור את הפלונטר שנוצר בשבוע האחרון בין הבעלים של הפועל אשקלון לבין המאמן, מסתבר שמאמני הכדורגל (כולל אלה מליגת העל, כמו יובל נעים ורן בן שמעון) רואים בפרשה כפגיעה ממשית במעמד המאמן, המחייבת את איגוד המאמנים לעמוד על הרגליים האחוריות.

אלי מחפוד סופג ביקורת קשה ממאמני ליגת העל על התנהגותו בימים האחרונים, ואלה מבחינתם דורשים כי האיגוד לא יאפשר לו לאמן במידה שפרוספר אזגי לא יודיע על פיטורי גיא עזורי ויתחייב לשלם לו את אשר מגיע לו.

אחד המאמנים אמר היום: "עזורי עשה טעות שנשאר שם עוד כמה ימים ופגע בעצמו, אבל סמרטוט כמו מחפוד זה שיא השיאים. איך הוא לא התבייש להישאר על הדשא כשהוא רואה שגיא עזורי לא יורד? אחרי זה מאמנים מתפלאים שמתייחסים אליהם כמו לזבל".

הפגישה מחר אינה קשורה ספציפית לגיא עזורי, שכבר הגיש תביעה לפיצויי פיטורין באמצעות עורך הדין שלו, אלא אך ורק ברמת איגוד המאמנים והדרישה שלו לשמור על מעמד המאמן.

יו"ר האיגוד אמנון רז: "המאמנים לא מפסיקים להתקשר ולדרוש שנטפל בפרשה במלוא החומרה. זה גם למען יראו וייראו. במידה שהדברים לא ייצאו לפועל כפי שהובטחו, נעמוד על המילה שלנו ומחפוד לא יורשה לאמן שם. אם הוא יחליט לעשות אחרת הוא יצטרך להתמודד על ההשלכות".

ממה שידוע עד עתה, הסיכויים להגיע להבנות מחר בפגישה קלושים. אזגי מצדו אינו מתכוון להודיע כי פיטר את עזורי, והוא מצפה לראות אותו חוזר לאמן את הקבוצה יחד עם מחפוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully