וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: לואיס פרננדז בונה על טל בן חיים

20.3.2011 / 17:47

למרות הבעיות בפורטסמות, הבלם צפוי לפתוח מול לטביה לצד קינן. התלבטות בנוגע למגן השמאלי. בניון ישוחח עם השחקנים

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, בונה על טל בן חיים לקראת צמד המשחקים מול לטביה וגיאורגיה, זאת למרות העובדה שהבלם לא משחק בשל כמה עניינים לא פתורים סביב חוזהו. גורם בנבחרת התייחס הבוקר (ראשון) לנושא ואמר: "בן חיים הוכיח גם בתקופות הכי פחות טובות שלו שהוא בין שני הבלמים המובילים בכדורגל הישראלי וראוי לשחק. אני מאמין שהוא יוכיח במהלך השבוע שהוא עדיין ראוי לחולצת ההרכב. הוא מתאמן בפורטסמות ושומר על כושר טוב. בינתיים אין בלמים אחרים בישראל שיעקפו אותו".

מי שבכל מקרה צפוי לפתוח במרכז ההגנה הוא בלם קרדיף דקל קינן, שהפך לבורג חשוב במועדון האנגלי. שאר הבלמים בסגל הם רמי גרשון ואיציק כהן. יואב זיו, טאלב טואטחה וגרשון יתחרו על משבצת המגן השמאלי. פרט לבן חיים, היום ומחר צפויים לנחות שאר הלגיונרים, בהם דודו אוואט, דקל קינן, רמי גרשון, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, אליניב ברדה, בירם כיאל ודודו ביטון. השלושה האחרונים הודיעו שהם יאחרו וכנראה שלא יהיו בפתיחת האימונים ויתחילו להתאמן רק ביום שלישי.

הנבחרת פרסמה הבוקר את לוח הזמנים של הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול לטביה. פרט לאימון הפתיחה שצפוי ביום שני, היא תערוך אימון נוסף בשלישי, אימונים כפולים ברביעי וחמישי ואימון מסכם ביום שישי, לקראת המשחק במוצאי שבת (20:05) בבלומפילד. קשרה של צ'לסי והקפטן, יוסי בניון, יצטרף לאימוני הנבחרת ביום חמישי, יומיים לפני המשחק. בנבחרת החליטו שהקשר ישוחח עם השחקנים לפני המשחק ומבינים את החשיבות הרבה שיש לבניון גם מחוץ למגרש.

אייל גולסה שוחרר מההתכנסות של הנבחרת מחר, במלון לאונרדו, אך טרם זומן במקומו שחקן אחר. ייתכן שפרננדז יזמין לסגל את מאור מליקסון, אך אין החלטה סופית בעניין. מחר יתכנס הצוות המקצועי של הנבחרת ויחליט האם להזמין אחר שחקן במקום הקשר הפצוע של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully