וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: חמישה ימי חופש מתנת רן בן שמעון

הדס גרינברג

20.3.2011 / 14:09

בקבוצה לא התרגשו מהתיקו מול מכבי פתח תקוה, והמאמן החליט לצ'פר את שחקניו, שאמרו: "נילחם על כרטיס לאירופה"

שחקני עירוני קרית שמונה לא חזרו אתמול (שבת) מאוכזבים במיוחד מה-0:0 שהשיגו בחוץ נגד מכבי פתח תקוה. אמנם הקבוצה הגיעה למצבים והחמיצה לא מעט, אך בקרית שמונה התכוננו למשחק קשה מול הקבוצה שרודפת אחריהם בטבלה וקיוו להגדיל את הפער. נכון לכרגע, הם לפחות שמרו על סטטוס קוו. "תיקו משקף את המשחק. זו תוצאה טובה להמשך הדרך של קרית שמונה", אמר מאמן הקבוצה רן בן שמעון.

לרגל פגרת הנבחרת בחר בן שמעון להעניק לשחקניו מנוחה ארוכה במיוחד של לא פחות מחמישה ימים. השחקנים יתאמנו ממחר עד יום רביעי, אז ישחקו נגד אחי נצרת במשחק אימון, ולאחר מכן יקבלו חופש עד ליום שני הבא. בן שמעון ידוע כמי שאוהב לצ'פר את שחקניו, כאשר בדרך כלל אחרי ניצחונות הם זוכים לשני ימי חופש. הפעם, לאור הפגרה, הם קיבלו חמישה ימים.

מיד לאחר הפגרה לקבוצה מצפים שלושה משחקים קשים במיוחד עד לשלב משחקי הפליאוף. מדובר במשחק ביתי נגד הפועל באר שבע, שתנסה עד הרגע האחרון לברוח מהפליאוף התחתון; לאחר מכן תצא קריית שמונה לקרית אליעזר לפגוש את מכבי חיפה, שזקוקה לכל נקודה במאבק על הישארות במקום הראשון וניסיון להגדלת הפער לקראת הקיזוז; ובסיום בית"ר ירושלים ורוני לוי יגיעו לקריית שמונה בעוד משחק של מלחמה על נקודות לפני הקיזוז והחשש ממאבקי הפליאוף התחתון. "אין ספק שמצפים לנו משחקים קשים במיוחד, אבל השנה אין כמעט קבוצה שלא נלחמת על משהו ולכן לקראת הסוף כל משחק יהיה מלחמה. מצידנו תהיה מלחמה במטרה להשיג כרטיס לאירופה", אמרו בקבוצה.

תומר סוויסה שנופה מסגל הקבוצה לפני כשבועיים בטענה של הצוות המקצועי לחוסר רצינות, שב אתמול לסגל של בן שמעון ואף קיבל דקות משחק. שמעון אבוחצירא, שמחלים ממתיחה חזקה במפשעה, ישוב לאחר הפגרה למשחק מול הפועל באר שבע.

הקשר עדי אלישע יטוס מחר לעשרה ימים לאוסטריה עם הנבחרת הצעירה. אלישע קיבל היום אישור סופי להצטרפות לנסיעה, לאחר שבצה"ל כמעט ומנעו את נסיעתו. הקשר, שלא רשום כספורטאי מצטיין לא יכול היה להמריא עקב כך, וגם לאור העובדה כי החופשות הצבאיות שלו נגמרו ודחיית שירות לא התאפשרה. אך היום יחד עם התערבות אנשי הנבחרת, הצליחו להוציא לקשר הליך מזורז לדחיית השירות, מה שמאפשר את נסיעתו ממש ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully