וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן: "לעכו הכי מגיע להיות בפלייאוף העליון"

הדס גרינברג

20.3.2011 / 11:01

הבלם הביע רשמיו לאחר הניצחון בב"ש ("גם כשלא ניצחנו, הצגנו יכולת טובה"), ונערך למשחקי הנבחרת: "חשובים למדינה"

בהפועל עכו שמחו מאוד על החזרה למאבקי הפלייאוף העליון לאחר ניצחון החוץ המרשים ביותר אמש (שבת) על הפועל באר שבע 0:2 במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל. בעכו יעשו הכל על מנת להפוך את העונה הטובה בהדרכת אלי כהן לעונה מצוינת ולהשתלב בין שש הראשונות.

בקבוצה כבר חושבים על המשחק הבא של בעוד שבועיים מול מכבי חיפה אחרי פגרת הנבחרת. למשחק מול חיפה ישובו שמעון הרוש, אבי כנפו ופידליס דמקאו. הרוש ודמקאו מחלימים מפציעות וכנפו לאחר שריצה עונש הרחקה.

"זה היה ניצחון סופר-חשוב שביסס אותנו בפלייאוף האמצעי באופן סופי ועכשיו אנחנו רוצים להתברג בפלייאוף העליון", אמר הבלם איציק כהן אחרי הניצחון בבירת הנגב. "זה אפשרי וזה מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון כי אנחנו יציבים. אפילו כשלא ניצחנו, כבשנו. הצגנו יכולת טובה ואנחנו עושים עונה טובה. מבין המתחרות שלנו, אין קבוצה שמגיע לה יותר להיות בפלייאוף העליון מאשר לעכו".

אלא שעוד לפני המשחק מול חיפה, חלק משחקני הקבוצה נערכים למשחקי הנבחרות. לא פחות מחמישה שחקנים משתייכים לנבחרות השונות, איציק כהן ודודו גורש לבוגרת, ומוחמד כליבאת, אלכסנדר זהבי וטארק נאטור לצעירה.

איציק כהן כבר נערך לקראת שתי היריבות של הנבחרת, לטביה וגיאורגיה, ואמר: "יש לנו משחקים חשובים ואנחנו חייבים להשיג בהם שש נקודות כי אם לא הסיכוי שלנו להגיע להצלבה יקטן. צמד המשחקים האלה חשובים ביותר לנבחרת ולמדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully