וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "שוקלים לא לשתף את אוהד כהן"

20.3.2011 / 11:04

במועדון אישרו את הידיעה על הכוונה להוריד את השוער לספסל ולשחררו במאי. ברקת כועסת, תערוך שינויים בתום העונה

"אנחנו שוקלים ברצינות לא לשתף את אוהד כהן במחזורים הקרובים. הוא היה צריך להפעיל שיקול דעת כשסימן לקהל להמשיך לקלל אותו בזמן ששרקו בוז למאמן שלו. הטיימינג היה רע. עד יום שלישי נפרסם החלטה בעניינו". כך אמר גורם בכיר במועדון על פרסום הידיעה אמש בוואלה! ספורט, לפיה השוער אוהד כהן יירד לספסל וכנראה שישוחרר בעונה הבאה בעקבות העימות עם הקהל, אמש. גם אוהדי הקבוצה לא מתכוונים לסלוח לשוער, וכמה מהם אף העבירו מסר למועדון לפיו לא יתמכו בקבוצה אם כהן יחזור לשער. דניאל ליפשיץ, ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה ונכנס אתמול כמחליף, אמור להמשיך בשער. כזכור, רק לפני כשבועיים כהן זומן לבירור אצל המנכ"ל אסי רחמים בגין הסכסוך עם הקהל, אך הוא התנצל ולא נענש. סיראז' נאסר וליאור אסולין שהקהל התלונן כי התגרו בהם קיבלו אזהרה לפיה בפעם הבאה ייקנסו.

בינתיים, אלונה ברקת שמאוכזבת מאוד ממספר שחקנים בקבוצה מתכננת מהפך בחודש מאי במידה והקבוצה לא תעפיל לפלייאוף העליון. כפי שכבר פורסם, לפחות חלק מבין השחקנים הבאים: דוד רביבו, ליאור ז'אן, אבי יחיאל והזרים איברהים בסיט וג'יימס ביסו, יעזבו בתום העונה לאור העובדה שהבעלים עיגנה סעיף המאפשר לה להפסיק את ההתקשרות בתום העונה.

המועדון החליט להצטרף לסיוע עבור תושבי ריקוזן-טקאטה ביפן. בשבוע יאסוף המועדון ביגוד, מוצרי היגיינה ומזון עבור התושבים שנותרו חסרי כל. בעבר, כזכור, תמך המועדון בניצולי אסון האיטי. את הקשר עם משרד החוץ יצרה הדוברת ציפורה חלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully