וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חדד: "אפשר לחשוב על הפלייאוף האמצעי"

20.3.2011 / 10:38

שי חדד חולם על המשך שקט לעונה אחרי שבית"ר התקרבה למקום ה-10. שחקן אחר מזהיר: "אסור בכלל לדבר על זה"

הרגשה מוזרה הייתה בבית"ר ירושלים בסיום משחק הניצחון 0:1 על הפועל חיפה. מצד אחד, הניצחון המתוק עם שער לקראת הסיום ושלוש הנקודות הכל כך חשובות במאבקי התחתית נתנו הרבה אוויר, אך מצד שני ההתקרבות למרחק שלוש נקודות מהפועל באר שבע במקום שמוביל לפלייאוף האמצעי בלבלה את השחקנים, ואחד מהם אמר: "אם נהיה אמיתיים עם עצמנו אז אסור בכלל לדבר על פלייאוף אמצעי כי בפעם האחרונה שדיברנו על זה הידרדרנו למאבקי ירידה. אנחנו מאוד רוצים להסתכל על באר שבע, אבל צריכים להיות ריאליים כי לא הוכחנו רצף של ניצחונות כדי לעשות את זה. ברור לנו שכדי שזה יקרה נצטרך לנצח את כל המשחקים עד תום העונה וזה לא משהו שהוכחנו העונה שאנחנו יכולים לעשות. חובת ההוכחה עלינו ואולי המשחק באשקלון יהיה זה שיסמן כיוון".

מי שדווקא יצא בסיום יותר מחוייך ואופטימי היה שי חדד שאמר: "השתחרר הרבה לחץ. אני שמח שבא הגול בדקה ה-90. אנחנו עובדים קשה וטוב בזמן האחרון ושמחים שרואים גם תוצאות על המגרש. לפי התוצאות האחרונות, אפשר לחשוב על הפלייאוף האמצעי. אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק, יש לנו משחק קשה מול הפועל אשקלון ואם נראה שהפלייאוף האמצעי אפשרי, אנחנו נרצה לעשות את זה. יש לנו בעיה בהבקעת שערים וניצול מצבים. הגענו יחסית להרבה מצבים ושיחקנו יותר טוב ממשחקים אחרים ואני מקווה שבמשחקים אחרים נבקיע יותר משער אחד. אני משתדל לתת קודם כל 110 אחוז מעצמי להוכיח את עצמי, אני שמח שזה בא לידי ביטוי ביכולת טובה ומאוד מקווה להמשיך ולקבל קרדיט".

השיחה המרכזית אתמול בטדי הייתה ההתקדמות במו"מ בין ארקדי גאידמק לגומא אגייאר לגבי העברת הבעלות הקבוצה. בשני הצדדים הגדירו את הפגישה ביום שישי כ"התקדמות" אך נראה כי הדברים עדיין רחוקים מלהיסגר ובשבועות הקרובים ניתן יהיה לראות האם המו"מ מבשיל לידי עסקה. השבוע אמורים אנשי גאידמק לעבוד מול רואה החשבון של בית"ר על מנת לקבל את כל הנתונים הפיננסיים של הקבוצה כולל הגרעון בעונה הנוכחית וההתחייבויות העתידיות. בכל מקרה, בצד של אגייאר חזרו והדגישו את החשיבות של סגירת העסקה כמה שיותר מהר על מנת להכין את העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully