וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אייל גולסה צפוי להיעדר חודש מהמגרשים

20.3.2011 / 16:46

הבדיקה אישרה: קשר מכבי חיפה סובל מקרע במיניסקוס ויעבור אורתוסקופיה. קולמה ישוב להרכב. משומר יחתום רשמית

החששות של אנשי מכבי חיפה התאמתו. בדיקה שנערכה לקשר אייל גולסה אישרה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס החיצוני. ביום שלישי יעבור השחקן הליך אורתוסקופיה והוא צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים. המשמעות היא שהשחקן לא ישחק עד הפלייאוף וכמובן יחמיץ את משחקי הנבחרת מול לטביה וגאורגיה בשבוע הבא.

"מאז העונה שעברה כדור השלג הזה מתגלגל ואף אחד לא יכול לעצור אותו. פציעה רודפת פציעה, זה הפך למחלה מדבקת. מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה עברנו מחזור בלי שחקן פצוע? המזל הוא שהמכונה ממשיכה לעבוד", כך אמרו אמש (שבת) במכבי חיפה עוד לפני שהתבררה חומרת פציעתו של גולסה, שמצטרפת לרשימת פציעות ארוכה שכללה העונה חלק נכבד משחקני הקישור וההתקפה שנעדרו למספר שבועות לפחות (עידן ורד, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, ולדימיר דבאלישווילי, יניב קטן, שלומי אזולאי, מוחמד גדיר, סינטיאהו סולליך), את השוער ניר דוידוביץ' ושחקני ההגנה פיטר מסיללה ועלי עוסמאן.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
"המזל הוא שהמכונה ממשיכה לעבוד". שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

כזכור, גולסה בכה אתמול בדרך לחדר ההלבשה ובמועדון הודיעו מאוחר יותר שהוא סובל ממיחושים בברך מזה כשלושה שבועות. "פתחנו קופת חולים, צריך לקחת מספר ולהירשם אצל הדוקטור, באיזו קבוצה התמודדו עם 11 פציעות רציניות של שחקנים בכירים?", אמר בציניות שחקן בקבוצה.

תוצאות הבדיקה של השחקן יועברו בהקדם לרופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, שיעביר את רשמיו למאמן הנבחרת ללואיס פרננדז, ואז יוחלט כנראה לזמן שחקן אחר במקומו, לקראת צמד המשחקים. גולסה עצמו אמר אתמול לחבריו: "אני סובל מחוסר מזל".

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה מול הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
עוד פצוע לרשימת הארוכה של שחקני מכבי חיפה הפצועים. אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

בחיפה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה

הקשר ג'ון קולמה, שבשבוע שעבר לוי החמיא לו בנוכחות השחקנים, צפוי לחזור להרכב מול עכו. גם ליאור רפאלוב ייעדר גם הוא בשל הרחקה וייתכן שמוחמד גדיר, שסבל אתמול מסחרחורות ונבדק, יחזור להרכב. השער שהבקיע הבלם שי מימון והיכולת שהפגין במשחק אתמול גורמת כאב ראש גדול למאמן לקראת המשחק הבא מול הפועל עכו. אריק בנאדו יחזור מהרחקה ורק שניים משלושת הבלמים, כולל אנדריי פיליאבסקי שממשיך להפגין יכולת טובה, יפתחו בהרכב. עלי עוסמאן שפתח ב-11 של לוי ימשיך בהרכב גם מול הפועל עכו, מאחר ואייל משומר ייעדר בעקבות ספיגת כרטיסים צהובים.

משומר שהגיע להבנה עקרונית לגבי חוזה לארבע שנים נוספות, יחתום בימים הקרובים. סוכנו, חנן שפגט, ייפגש בקרוב עם ההנהלה בכדי לחתום באופן רשמי על החוזה, הנושא בתוכו שדרוג כלכלי. החלוץ תומר חמד טרם נפגש עם הנהלת הקבוצה מאז ההצעה שניתנה לו בעל פה לפני מספר שבועות, לחתום על חוזה ארוך טווח. "אין שום דבר חדש, אנחנו מנהלים משא ומתן כבר מספר שבועות", אמר אתמול חמד. בהמשך תיפגש ההנהלה עם גוסטבו בוקולי, שכזכור הבהיר כי הוא דורש חוזה לשנתיים עם אופציה לפרוש בשלישית.

קשר הנבחרת האולימפית, גבריאל גרינר, זכה לכתבה אוהדת בתקשורת הברזילאית. גרינר שנולד בברזיל ועלה לארץ בגיל שלוש, חתום לחמש שנים במכבי חיפה וצפוי לעלות בעונה הבאה לסגל הקבוצה הבוגרת.

הקשר ליאור רפאלוב הגיע לשמח ילדים בבית החולים "הלל יפה" בחדרה לכבוד חג הפורים, חילק חתימות ותמונות ואמר: "לשמח ילדים זה מתת אל שאנו כשחקני כדורגל מחויבים לה. חג פורים הוא חג של שמחה ואין מאושר ממני לרגש את הילדים פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully