וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "כאילו ברצלונה פגשה קבוצה מליגה א'"

הדס גרינברג

20.3.2011 / 10:13

בנתניה המשיכו לחגוג את הניצחון הגדול על היריבה מתל אביב, ושחקן ערך את ההקבלה שבכותרת: "יכולנו לכבוש יותר"

אחרי תשעה משחקים ללא הפסד, יצאה השבוע מכבי נתניה לפגרת הנבחרת עם שלוש נקודות חשובות מאוד אחרי ניצחון גדול מרשים על מכבי תל אביב. טרם המשחק אמר הקשר קובי דג'אני כי "זו הזדמנות טובה לנצח את מכבי", אך אף אחד לא חשב בנתניה שהיא תביס בקלילות 0:3 את הצהובים באצטדיון בלומפילד.

שחקן בקבוצה התייחס לניצחון המרשים ואמר: "אם היה יושב סקאוט ביציע שלא מכיר את הקבוצות והבדלי התקציבים הוא היה חושב שנתניה זו ברצלונה ומכבי זו קבוצה מליגה א'. ידענו לנצל את החולשות של מכבי ויכולנו לכבוש אפילו יותר, אבל לא צריך להיות חזירים. 0:3 בבלומפילד זה נהדר. עכשיו אנחנו מסתכלים רק למעלה".

קובי דג'אני שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"ידענו לנצל את החולשות של מכבי ויכולנו לכבוש אפילו יותר". חגיגה בלבן/ברני ארדוב

שמחה בקבוצה על סיום הבצורת של סבע

השחקנים של ראובן עטר הוכיחו פעם נוספת כי מי שהספיד אותם בנוגע למאבקי הפליאוף העליון התבדה. עטר ושחקניו מרוצים מהעובדה שהם הבטיחו את מקומם בפליאוף האמצעי אך לאור היכולת בחודשיים האחרונים הם ממשיכים לשאוף גבוה יותר. מי שנמצא בכושר נהדר הוא הקשר ניר נחום, שמוביל את הקבוצה בכיבושים עם שבעה שערי ליגה והבקיע אתמול את השער הראשון במשחק.

לצד נחום, מי שעוד היה מצוין הוא קובי דג'אני עם שער מרהיב מכ-25 מטרים. אין ספק שדג'אני, שקיבל העונה את ההזדמנות מעטר, מחזיר לו בגדול. אמש זה התבטא גם בשער, כאשר דג'אני זוכה לכינוי המחמיא על ידי עטד כ"עוגן של הקבוצה".

בקבוצה שמחו במיוחד מכיבוש השער של החלוץ אחמד סבע, שלא הרשית מאז המחזור השמיני ורשם את השישי שלו העונה. כמו החלק ההתקפי, גם החוליה ההגנתית, מציגה יכולת טובה בתקופה האחרונה והיא מצויה במקום הרביעי בליגה בספיגת שערים עם 29 בלבד מתחילת העונה אחרי שלוש הראשונות בליגה. אגב, מעבי ודגני עלו אמש לשחק עם זריקות בשל פציעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully