וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אוהד כהן יוזמן לבירור ועשוי לרדת לספסל

בקבוצה כועסים על השוער שהגיב לקהל שקילל אותו והוחלף על ידי ניר קלינגר, שהסביר: "הקהל התחיל להתעסק איתו, ובצדק"

אווירה קשה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד היום (שבת) 2:0 להפועל עכו. מהראן ראדי (39) ולואיס זומא (87) כבשו בווסרמיל את השערים לאורחים, אבל האירוע שגנב את ההצגה במשחק היה העימות בין שוער באר שבע, אוהד כהן, לאוהדים. כהן, שספג קללות מהקהל והגיב בתנועה שקוראת לאוהדים להמשיך ולקלל, הוחלף על ידי ניר קלינגר מיד לאחר מכן על ידי דניאל ליפשיץ וירד ישירות לחדר ההלבשה.

במועדון כועסים מאוד על התנהגותו של השוער וכבר בתחילת השבוע הוא יוזמן לבירור שני בתוך פחות משבועיים. גורם בכיר במועדון אמר לאחר המשחק: "חשבנו שהפעם האחרונה שהוא זומן לבירור הספיקה לו, אבל כנראה שהוא לא למד את הלקח. היחסים עם חלק קטן מהקהל גם ככה מתוחים, הוא רק הוסיף שמן למדורה וזה היה מיותר. נשוחח איתו ונראה מה אנחנו עושים".

בעקבות האירועים בשבועות האחרונים, ייתכן שהשוער יירד לספסל כשדניאל ליפשיץ יקבל את ההזדמנות. בנוסף, נראה שכהן לא ימשיך במועדון בעונה הבאה, כשעל כך רמזו בבאר שבע: "אנחנו בונים שוערים צעירים, בלי קשר לעתידו של אוהד". בסיום המשחק נותרו אוהדים מחוץ לאיצטדיון וקיללו את השוער. בבאר שבע ניסו להרגיע את הרוחות, ללא הצלחה.

בסיום המשחק התבטא קלינגר על האירוע במשחק, ואמר: "לא שחקן, לא מאמן ולא אף איש צוות צריך לנהל דו שיח עם האוהדים. באמצע מומנטום שלנו כשהקהל מעודד ודוחף, אוהד עשה לקהל תנועה והקהל התחיל להתעסק איתו ובצדק. היום נחצה מבחינתי קו אדום, שזה שינה את המומנטום וזה פגע בקבוצה. לא חשבתי פעמיים כשהחלטתי להחליף אותיו זה אקט חינוכי". קלינגר ניסה להתחמק מלהתעסק במה שיקרה עם אוהד כהן העונה ובעונה הבאה, והוסיף: "אנחנו צריכים להרגיע את המערכת ולא להיכנס לשגעונות".

קלינגר, שהפסיד משחק בית שלישי ברציפות, רואה דמיון גדול בין שני המשחקים האחרונים של הפועל באר שבע בווסרמיל, ואמר: "מבחינה מקצועית אין הרבה מה לסכם. היה משחק דומה למשחק מול הפועל חיפה. זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד. כמו נגד חיפה, קיבלנו משום מקום שער שהלחיץ אותנו ולאחריו החמצנו ממצבים שחייבים להבקיע. אני יודע שזה לא מספיק אבל רואים שהשחקנים רצו וניסו".

קלינגר התייחס גם לכך שהיום איבדה הקבוצה באופן מעשי את הסיכוי להגיע לפליאוף העליון ובעצם ההפסד באר שבע מתקרבת דווקא לפלייאוף התחתון. "לא הייתה לי בעיה להציב מטרות גבוהות", סיפר המאמן. "כרגע הפלייאוף העליון לא מציאותי. יכולנו להשיג את המטרה אם לא היינו נקלעים לתקופה הזו של ההפסדים הרצופים עד אשקלון וגם היום זה היה משחק שלא היינו צריכים להפסיד. אנחנו צריכים להבטיח את המקום בפליאוף האמצעי".

אלי כהן: "כעת ננסה לתפוס את המקום בפלייאוף העליון"

בהפועל עכו כמובן מרוצים מאוד מצבירת הנקודות להמשך המאבק על ההגעה לפלייאוף העליון. עבור עכו, מדובר בניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים, ואלי כהן, מאמן הקבוצה, כבר מסתכל קדימה. "זה לא היה משחק טוב של שתי הקבוצות", אמר. "לשמחתי ידענו להבקיע במחצית הראשונה. באר שבע הגיעה למצבים קורצים במחצית השניה, אבל מה שחשוב בשלב הזה של העונה זה לנצח.

"היום רצינו להבטיח את המקום בפלייאוף האמצעי וכעת אחרי המשחק כשהבטחנו את הפלייאוף האמצעי, ננסה לתפוס את המקום בפליאוף העליון", המשיך המאמן. "לא באנו להתעסק עם הלחץ של באר שבע. אנחנו מתעסקים עם עצמנו בלבד אם כי אין ספק שהשער הראשון הלחיץ את באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully