וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "פתחנו פער משמעותי מהתחתית"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:1 על הפועל חיפה: "שני ניצחונות ונחשוב על פלייאוף אמצעי". שירזי: "לא ראויים לפלייאוף עליון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים אמנם לא הצליחה לשחזר את האווירה והטירוף שהיו בטדי לפני שבועיים בניצחון 0:1 על הפועל תל אביב, אך גם כך הצליחו שחקניו של רוני לוי להשיג ניצחון 0:1 יקר במיוחד מול הפועל חיפה. משה בן לולו, שנכנס כמחליף בדקה ה-78, הצליח לכבוש שער דרמטי במיוחד בדקה ה-89 לאחר טעות קשה בהגנה האדומה, והקבוצה מהכרמל, שנראתה עד לאחרונה כמועמדת לפלייאוף העליון, עלולה להידרדר בטעות גם לפלייאוף התחתון.

לוי: "שמח מאוד"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר בסיום: "בלי קשר לשער, משה בן לולו הוא בחור נהדר ושחקן מוכשר. יכול להיות שעד עכשיו לא נתתי לו מספיק הזדמנויות. חשבתי להכליל אותו בהרכב, אבל בסופו של דבר החלטנו שהוא ימשיך בספסל.

"אני שמח מאוד שניצחנו. זה ניצחון חשוב מאוד על קבוצה טובה מאוד. בשלושת המשחקים האחרונים שלה בחוץ היא ניצחה, הם מאוד מסוכנים ביציאה שלהם קדימה, ולכן זה חשוב כי זה פותח פער משמעותי מהתחתית. אם נעשה עוד שני ניצחונות, נוכל לחשוב על הפלייאוף האמצעי".

שירזי: "אני רוצה להמשיך בהפועל חיפה"

מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי לא חיפש תירוצים ואמר: "אני לא ראוי לפנטז על פלייאוף עליון, בטח ביכולת הזו. במחצית השנייה היה שיפור במשחק שלנו, אבל במחצית הראשונה היינו יכולים להיראות יותר טוב. ספגנו שער במתפרצת שלנו, שבה עשינו את כל הטעויות האפשריות. זה מתסכל לקבל שער בדקה הזו.

"אם בוחנים את המשחק ב-90 דקות, הצגנו יכולת לא טובה. אני לא מסתכל על הקבוצות האחרות כשאנחנו נראים כך. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, וידענו מלכתחילה שתשע נקודות יספיקו לפלייאוף העליון, אבל עכשיו אנחנו קרובים לפלייאוף התחתון, ואנחנו צריכים לחשוב איך לברוח מהתחתית. אני רוצה להמשיך לאמן פה בעונה הבאה. כשאני לא רוצה לאמן, אני קם והולך. ברור לי שיהיה מעניין עם יואב כץ אבל זה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully