וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: מורדי יהודה אלופי המדינה

18.3.2011 / 14:55

אלכס סווקה הנהיג את ההתקפה, ההגנה בלמה מהפך של תל אביב-יפו סייברס והמורדים ניצחו 30:32 את האלופה היוצאת

זה היה פשוט הרבה פחות מכפי שאולי היה צריך להיות לאחר שלושה רבעים מדהימים, אבל הסיום היה טוב - מורדי יהודה הם אלופי ישראל בפוטבול, לאחר ניצחון 30:32 על האלופה היוצאת, תל אביב-יפו סייברס.

תחת הנהגתו של הקוורטרבק המצוין אלכס סווקה, עלו המורדים ליתרון 12:32, איתו נכנסו לרבע הרביעי. ההגנה המצוינת בראשות הליינבקר ג'ו מרטישיוס עשתה את העבודה מצוין עד השלב הזה, אולם אז התעוררו עדי חכמי, הקוורטרבק של תל אביב-יפו, והסייברס, ועם שני טאצ'דאונים, שתי המרות וסייפטי שמו על הלוח 18 נקודות ללא מענה.

בפיגור 32:30 קיבלה תל אביב-יפו הזדמנות להפוך את התוצאה, אולם התופסים של חכמי, ששמטו מסירות לכל אורך המשחק, רשמו עוד כמה והותירו את הניצחון בידי המורדים. הקבוצה הזהובה, בתוכה יש שיתוף פעולה נדיר בין מתנחלים ופלסטינים, רשמה תואר ראשון לאחר עונה מצוינת.

בצלאל פרידמן, מאמן המורדים, סיכם: "היה קשה בסוף, הם נתנו פייט והקבוצה גמגמה, אבל כמו שאומרים, הגנה לוקחת אליפויות. היא עמדה בזה בסוף, עבדנו קשה ואנחנו מודים לכל מי שתמך בנו. אנחנו פה ואנחנו אלופים. נהיה פה גם בשנה הבאה, אבל קודם נלך לחגוג".

ג'ון שרון, מאמן הסייברס: "היה משחק מצוין, חבל לי שלא הצלחנו לעשות ריפיט, אבל לא יכולנו לבקש יותר. המפתח במשחק היה טעויות שעשינו בשלבים מוקדמים, היינו עצבניים, השחקנים שלנו שמטו מסירות פתוחות. אלכס סווקה עבר עונה מדהימה, אני מקווה שנראה אותו ב-NCAA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully