וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-הפועל עכו: מפנטזים על פלייאוף עליון

עכו קרובה למטרה הזאת, אבל הפועל באר שבע בונה על ניצחון ביתי (שבת, 19:30) ועל ניצחון של בית"ר כדי להמשיך לשאוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*באר שבע כבשה שלושה שערים וניצחה בכל שלושת המשחקים האחרונים מול עכו.

*בכל שבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, הבקיעה לפחות אחת הקבוצות שני שערים ומעלה.

*המשחק בעונה שעברה נכנס להיסטוריה. המאורע הנדיר: שוער (קאלה) שכבש שער, ועוד בדקה ה-90.

*קלינגר שים לב: מחצית ממשחקי הבית של באר שבע מול עכו (ארבעה מתוך שמונה) הסתיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

הקשר האחורי ריאן אדלי שקיבל הזדמנות מהמאמן ניר קלינגר בשבועות האחרונים לא יהיה בסגל למשחק. המכה שספג בברך באימון שלשום התבררה כחמורה והוא ייאלץ לנוח שבועיים. אבי יחיאל יחזור לעמדת הבלם על חשבון ליאור ז'אן, שכנראה יחליף את אדלי. וויליאם סוארס, דוד רביבו, ערן לוי ודובב גבאי בטוחים בהרכב. ליאור אסולין תורגל בהפוגות עם יחיאל צגאי ונראה כי החלוץ זוכה לעדיפות מסוימת. צגאי הפגין יכולת טובה מול אשקלון ואם לא יפתח ישולב בהמשך.

"כולכם מבינים את החשיבות של המשחק, צריך להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון על אשקלון", אמר המאמן לשחקניו באסיפה. שחקן בקבוצה אמר: "אם ננצח את עכו ובית"ר לא תפסיד בבית להפועל חיפה, נעלה למקום השביעי ונהיה חזק בתמונה על הפליאוף העליון. אם נפסיד – לא מגיע לנו להיות שם".


הפועל עכו:

בהפועל עכו סיימו את ההכנות לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע. הקבוצה יצאה ביום שישי לדרום שם תשהה במלון עד למשחק. בלם הקבוצה גבע ברקאי שצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה התייחס למשחק מחר ואמר "מדובר במשחק קשה מול קבוצה שצריכה את הנקודות בדיוק כמונו אנחנו הולכים לתת את הכל ולחזור עם כמה שיותר נקודות. ממש לא ויתרנו על הפליאוף העליון כי בתאוריה עוד ניתן להגיע לשם ואחרי העונה היפה שעשינו עד כה יהיה ממש חבל אם לא נסיים בפליאוף העליון".

באשר להרכב צפוי אלי כהן לערוך ככל הנראה שינוי אחד כאשר רועי לוי ישוב לעמדת המגן הימני ורן קוז'וך יוסט לעמדת המגן השמאלי. ישנה אפשרות גם שחנא נאסר ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי וקוזוך ירד לספסל. החלוץ הקמרוני לואיס זומא ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. שמעון הרוש ודימקאו פידליס הפצועים יעדרו. פידליס אומנם ערך היום אימון חלקי לאחר שבוע שלם בו לא התאמן אך עדיין קיים סיכוי קטן שיכלל בסגל וישב על הספסל. אבי כנפו יייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

יעמדו למבחן

ליאור ז'אן - הפועל באר שבע

ניר קלינגר נלחם לא מעט בקיץ על הקשר שהגיע ממכבי תל אביב. הוא גם ידע בדיוק למה הוא מחפש קשר אחורי – הדומיננטיות במרכז השדה לא הייתה הצד החזק של באר שבע במשחקי המבחן והמאמן חיפש קשר שיחזק את החלק הזה. הבעיה של קלינגר הייתה שאחרי השער נגד מכבי חיפה במשחק הבכורה, ז'אן נפצע ולא חזר לעצמו. בשבוע שעבר הוא פתח כבלם, הבקיע שער עצמי ורגע לפני שהעונה נגמרת הוא עדיין לא מספק היכולת שכולם ציפו לה. לראשונה מזה זמן רב, קלינגר מטפל בבעיה הכי גדולה שלו בצורה ראויה – שני קשרים אחוריים דומיננטיים, מה שכל אוהד אדום זועק מהיציע כבר זמן רב. גם בשביל ז'אן בעצמו, כדאי מאוד שהקונספט הזה יעבוד.

הפועל עכו - לואיס זומא

החלוץ הקמרוני עדיין לא הותיר רושם חיובי במיוחד מאז הצטרף לקבוצה בינואר האחרון. במשחק החשוב בדרום הוא יאלץ להוכיח לאלי כהן שמקומו אכן בהרכב ולתרום לחלק ההתקפי כי אם לא כך יעשה הוא ללא ספק ימצא את עצמו על הספסל בחזרה כפי שהיה בחודש הראשון שלו בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן (איברהים עבדול ראזאק), וויליאם סוארס, דוד רביבו, ערן לוי, דובב גבאי, ליאור אסולין (יחיאל צגאי).

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, גבע ברקאי, איציק כהן, רן קוז'וך (חנא נאסר), בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק, לואיס זומא, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully