וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל חיפה: כולם בונים על המשחק הזה

רוני לוי לא תרגל הרכב גם באימון המסכם לקראת הפועל חיפה (שבת, 19:05, ספורט1). ניצן שירזי בונה על הפלייאוף העליון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ניצחון החוץ הראשון של בית"ר העונה (מבין שניים בסך הכל) היה נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר במחזור ה-12. בית"ר ניצחה 0:2 מצמד של חן עזריאל.

* במשחק האחרון בין השתיים בטדי בעונה שעברה ניצחה בית"ר 1:3 מצמד של ברק יצחקי בפנדלים ושער נוסף של טוטו תמוז. בן בסט כבש לחיפה.

* בית"ר ירושלים הבקיעה שני שערים בלבד ב-6 משחקי בית בסיבוב השני, שניהם במחצית השנייה - אחד של יבואה נגד הפועל תל אביב ופנדל של ברוכיאן נגד בני יהודה.

* בכלל, בית"ר כבשה 4 שערים בלבד ב-11 משחקים בסיבוב השני, מאזן שלילי שרק זה של הפועל רמת גן משתווה לו.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לא תירגל הרכב באימון המסכם של הקבוצה ובעצם לא תירגל הרכב מעשי במהלך השבוע. לוי שומר את הקלפים קרוב לחזה עד למשחק אך למרות זאת ההערכה היא כי עמית בן שושן יצטרף לחוד ההתקפה על חשבונם של סטיבן כהן או שי חדד, זאת על מנת לתגבר את החלק ההתקפי מול המשחק הסגור שצפוי מצד הפועל חיפה. בעמדת המגן הימני ישנה התלבטות בין אלי דסה לליאור ראובן. תומר בן יוסף ייעדר מהמשחק עקב פציעה.

רוני לוי הקרין בפני השחקנים וידאו של ניצחון החוץ של הפועל חיפה בוסרמיל על הפועל באר שבע, דיבר איתם על החשיבות של העמידה הנכונה והריכוז במשחק, וחזר על כך כי הקבוצה עדיין בתחתית וישנה חשיבות גדולה למשחק הזה. עוזר המאמן דוד אמסלם אמר היום: "פיצוץ האימון אתמול לא היה דבר יזום ומתוכנן. ראינו חוסר רצינות בחלק האחרון של האימון והחלטנו שאין טעם להמשיך אותו. אנחנו מודעים לבעיה בהתקפה ועובדים המון על הצד הזה באימונים מיוחדים עם הקשרים והחלוצים אבל עדיין אין תוצאות. אנחנו בתחתית והשחקנים יפנימו את זה ויוציאו את הקבוצה מהמצב הזה. אם ננצח את הפועל חיפה זה יתן דחיפה עצומה שיכולה להרים את הקבוצה והמשחק הזה הוא משמעותי וחשוב בצורה בלתי רגילה".


הפועל חיפה:

הקבוצה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת ההמשחק בטדי מחר. נדמה כי למרות חילוקי הדעות בין ניצן שירזי לבעלים יואב כץ בתחילת השבוע על המוכנות המקצועית והעבודה שהמאמן לא הסכים עם כץ, נראה ששירזי כן הגיע למסקנות לאחר ההפסד בדרבי וצפוי לערוך מחר שני שינויים מרכזיים בהרכב. אושרי רואש יוסט שוב לעמדת הבלם וגולן חרמון יירד לספסל כשרן אבוקרט ששיחק כמגן ימני בדרבי החיפאי יעלה שוב לקישור ועומר ורד ישוב לצד הימני של ההגנה . עוד מתלבט שירזי בין סשה סטויאנוביץ', אמיר אבו ניל וחנן ממן בעמדת הקישור הקדמי כששניים מהם אמורים להיות בהרכב. שירזי אמר היום לשחקניו: "זה משחק קריטי שניצחון בו יכול להבטיח לנו את הפלייאוף האמצעי ולשים אותנו חזק בתמונת הפלייאוף העליון".

אתמול אמר עוזר המאמן שביט אלימלך לקראת המפגש מול בית"ר: "אין יריבה יותר נוחה מאשר בית"ר כדי לחזור ולשחק טוב. בית"ר היא קבוצה מסוכנת, אבל מבחינתנו אנחנו צריכים לתקן את הרושם מהדרבי האחרון. ארבעת המשחקים הקרובים יקבעו לאן נלך ואנחנו רק שתי נקודות מהפלייאוף העליון".

יעמדו למבחן

סמואל יבואה - בית"ר ירושלים

השער נגד הפועל תל אביב נתן תחושה שהסתיימה הבצורת והחלוץ הגנאי חוזר לתקופה חדשה, אך במשחק נגד הפועל רמת גן החלוץ חזר ליכולת החלשה שאיפיינה אותו במרבית המשחקים העונה. עוד משחק חלש מחר וניתן יהיה להצביע על כך שההבלחה נגד הפועל תל אביב הייתה מקרית.

הפועל חיפה - רן אבוקרט

דווקא בדרבי בשבוע שעבר החליט ניצן שירזי להרכיב את אבוקרט כמגן ימני וזה היה נראה לכולם כי התפקיד עדיין לא יושב על הקשר בצורה טובה. מלבד הדרבי, מאז פציעתו של גל אראל דווקא אבוקרט חזר לכושר שאפיין אותו בשנה שעברה. מחר הרבה לחץ יופעל בטדי על הקישור של חיפה ואם אבוקרט יציג את היכולת שמכירים ממנו בקבוצה וינהיג את הקישור יחד יוסי דורה, להפועל חיפה יש יותר מסיכוי טוב לחזור עם נקודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן (אלי דסה), כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (שי חדד), עמית בן שושן, סמואל יבואה.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, אסי בלדוט, חנן ממן (אמיר אבו ניל), סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully