וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-קרית שמונה: בן שמעון חושש מאופוריה

בשורות הצפוניים מזהירים משאננות. פרדי דוד מחפש נקמה: הקרין לשחקניו את חגיגות הזכייה של קרית שמונה בגביע הטוטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*קריית שמונה מעולם לא השיגה נקודה מול מכבי פתח תקוה במשחק חוץ (התקיימו רק שני מפגשים כאלה).

*רק שמונה מפגשים התקיימו עד היום בין הקבוצות בליגה. המאזן צמוד מאוד: שלושה ניצחונות לכל קבוצה, שני משחקים הסתיימו בתיקו.

*הניצחון האחרון של קרית שמונה על מכבי פתח תקוה הושג במרץ 2008. 0:1 קטן בבית.

*עומר דמארי הבקיע בשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

ההיעדרויות של עומר גולן (פציעה) וטל בן חיים (צהובים) יצרו כאב ראש לא קטן למאמן פרדי דוד, שלפי האימון המסכם מתכוון להעניק הזדמנות לדני פרדה בחוליית הקישור ולמורד אבו ענזה בחוד, יחד עם עומר דמארי. מורד מגמאדוב יפתח את המשחק על הספסל משום שהוא עדיין לא כשיר במאה אחוז, ולכן צמד הבלמים ג'ו ביזרה וניצן דמארי יהיו ב-11. כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע, שניים או שלושה זרים יעזבו בעונה הבאה. איבן מאנצה יחזור לספסל, סבסטיאן סנסוני ימשיך לחכות להזדמנות ונבוישה מרינקוביץ' עדיין לא זוכה לאשראי מהמאמן.

באסיפה המסכמת הקרין המאמן קלטת מהמשחק בו הביסה עירוני קרית שמונה את מכבי תל אביב 0:4, ובהמשך תקציר של החגיגות של רן בן שמעון והשחקנים שלו, אחרי שניצחו את הקבוצה בגמר גביע הטוטו. שחקן בקבוצה אמר: "זה עורר כעס, אבל דרבן אותנו". המאמן הזהיר את השחקנים מברק בדש. אסי משיח לא יהיה בסגל ומרואן קבהא, שישחק היום במדי קבוצת הנוער, אמור להיכלל גם מחר בסגל הקבוצה הבוגרת.

עירוני קרית שמונה:

אחרי שהביסו את מכבי תל אביב 0:4 במחזור הקודם, בעירוני קרית שמונה רוצים להמשיך במסלול הניצחונות. ניצחון מחר ירחיק את הקבוצה ממכבי פתח תקוה שרודפת אחריה בטבלה כבר מספר שבועות, בעוד שהפסד יקרב את פתח תקוה מרחק שתי נקודות בלבד ממנה. איתן טיבי שריצה עונש הרחקה במחזור האחרון ישוב לסגל הקבוצה. השוער גיא חיימוב ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות לאחר ששב לקבל את אפודת השוער במחזור האחרון והציג יכולת טובה.

באימון המסכם הזהיר בן שמעון את שחקניו מהחוליה ההתקפית המהירה של מכבי פתח תקוה. הדבר שהכי חשוב לבן שמעון מחר היא ששחקניו לא יגיעו יהירים לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר ובפרט שימשיכו את היכולת הטובה לאחר שבן שמעון הבהיר כי היה זה המשחק הטוב ביותר של קריית שמונה העונה. בחלק ההתקפי צפויים ברק בדש וויאם עמאשה להמשיך לקבל את הקרדיט זה לצד זה.

יעמדו למבחן

דני פרדה - מכבי פתח תקוה

כל זמן שדני פרדה ישב על הספסל של מכבי פתח תקוה, כולם דיברו על הכישרון שלו. כשהוא נכנס להרכב, ההערכות שיעזוב בעונה הבאה לבלגיה הלכו וגברו. פרדה הוא מסוג השחקנים שכבר הרבה זמן הכדורגל הישראל מנסה ללמוד. מצד אחד, שחקן זריז וטכני שהברקה אחת שלו יכולה לגמור משחק. מצד שני, איבודי כדור ומשמעת טקטית שלא תמיד מתיישרת עם הקו של פרדי דוד. שחקן שמקבל קרדיט בהפוגות חייב לקחת הזדמנויות כאלה בשתי ידיים, אחרת הוא שוב ייזרק לספסל, יבצע עבירת משמעת ויראה את המשחק מהיציע. זו השנה האחרונה שבה פרדה חייב להוכיח שהוא מסוגל לפרוץ קדימה. באמת שכבר נמאס לחכות.

עירוני קרית שמונה - סלאח חסארמה

לבלם הקבוצה היו עליות וירידות בתקופה האחרונה. מחר אל מול ההתקפה המסוכנת של מכבי פתח תקוה הוא יצטרך להוכיח שבגיל 37 לניסיון יש חלק חשוב במיוחד כי אם לא יוכיח זאת, איתן טיבי עשוי כבר בשבוע הבא לשוב במקומו להרכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, רועי בקל, דני פרדה, מיכאל זנדברג, מוראד אבו ענזה, עומר דמארי.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully