וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגו של גומא אגייאר: "הדברים סגורים מול גאידמק"

18.3.2011 / 12:32

חיים אלדר התראיין לרדיו ירושלים והתייחס למגעים בין הספונסר לשעבר לבעלים לגבי רכישת בית"ר ירושלים בעונה הבאה

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק הליגה בשבת נגד הפועל חיפה (שבת, 19:05, שידור ישיר בספורט1) על רקע דחית החלטת בית הדין המשמעתי השבוע לגבי עונשה של הקבוצה בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה.

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים והתייחס לעניין באופטימיות כשאמר: "במהלך הדיון הייתה תחושה שהעונש לא יהיה משהו שגרתי. הדיון היה ארוך מהרגיל וארך שעה וחצי מתוכו 40 דקות בשיחה סגורה עם הדיין. הוא גם הבין שהעונשים שניתנו עד היום לא יפתרו את הבעיה וצריך למצוא פתרונות אחרים. הדיין למעשה אומר לנו כי המהלך שהמועדון התחיל נגד הגזענות הוא מבורך אך צריך לעבור עליית מדרגה. הוא רוצה שגם השחקנים יהיו מעורבים וכל המערכת הזאת שנקראת בית"ר ירושלים יבינו שצריך למגר אותו. הוא יכול היה לבוא ולפסוק על פי התקנון הורדה של 4 נקודות בפועל וקנס כספי גדול מאוד אך הוא מבין שיש בעיה ומנסה למצוא פתרון".

קורנפיין התייחס ל"אני מאמין" שלו בכל מה שקשור למיגור האלימות של האוהדים: "ברור שיש כאן בעיה למצוא פתרון למצב הזה אבל צריך גם להבין את הדיין שעליו לפעול על פי התקנון עם שיקול דעת מצומצם מאוד. אנחנו פנינו אל הדיין עם הוכחות מאירופה שלא פותרים את הבעיה בעונשים בלי קהל. לאחר שהוא ראה את כל מה שאנחנו עושים זה שיכנע אותו לתת לנו חבל למצוא פתרון רחב יותר. אנחנו צריכים לבוא עם השחקנים ולשתף את האוהדים במעורבות. התופעה הזאת פוגעת קשות בבית"ר ירושלים ואי אפשר להתעלם ממנה. אנחנו נמצאים במצב בו אנו זקוקים לעזרה והדיין הבין את זה ואולי הוא עושה לעצמו עבודה יותר קשה אבל הוא רוצה לעזור למצוא פתרון".

לגבי המו"מ עם גומא אגייאר אמר קורנפיין: "יש בשבועות האחרונים דיבורים בין עורכי הדין של ארקדי לגומא אך אני לא מעורב יותר מדי. אני לא מעורה בפרטים ואני לא יכול להרחיב. בפעם האחרונה שדיברתי עם ארקדי גאידמק הוא אמר שהוא ישקיע בבית"ר ירושלים וזה היה לאחר שקיבל דו"ח מפורט עם כל מה שצריך להשקיע. אני מבין שיש לחץ מהסובבים את ארקדי לשחרר למרות שאני יודע באופן וודאי שהוא רוצה להישאר בבית"ר ירושלים כבעלים. חלוקת הבעלות לא עומדת על הפרק".

בעניין הזה הוסיף נציגו של אגייאר חיים אלדר: "80 אחוז שהעסקה תיסגר, ואני לא הייתי אופטימי בהתחלה. מסתמן שאנחנו בדרך הנכונה. הבוקר הייתה פגישה טובה בין הצדדים שבה נכחתי יחד עם עורכי הדין של ארקדי והדברים נראים בכיוון חיובי. הוסר הערפל מעל המספרים והדברים שהיו במחלוקת. ביום ראשון ייכנסו אנשים מטעמו של גומא לשיחות עם הרואה חשבון של בית"ר ונראה היכן הדברים עומדים. עם ארקדי הדברים די סגורים ויש הבנות וצריך להמשיך ולהתקדם מהנקודה הזאת. יש הרבה עבודה וצריך להכין מהר את העונה הבאה ואנחנו נעשה הכל כדי לזרז את כל הבדיקות ולסגור את הדברים".

לגבי נושא איתן מזרחי אמר קורנפיין: "היה שימוע וקיבלנו החלטה בעניין, אך נפרסם אותה לקראת תום העונה. אנחנו חודש וחצי לפני סיום העונה ורק בסופה נודיע על ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully