וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק אידסון: "חשוב שניכנס מול קאחה לקצב המתאים"

18.3.2011 / 9:27

פורוורד מכבי תל אביב יודע שהיכולת הנוכחית לא תספיק בוויטוריה. ג'רמי פארגו ביקש מדיוויד בלאט יותר דקות משחק

מכבי תל אביב ניצחה אמש (חמישי) את מכבי ראשון לציון 72:80, אולם ספק אם ישנם דברים חיוביים לקחת מהמשחק. גם המאמן דיוויד התקשה להסתיר את דעתו כשהודה כי, "ברור שיכולת כזו לא תספיק לנו בסדרה הקרובה. עלינו להעלות את האינטנסיביות, את הפוקוס ואת כושר ההחלטה בכל מיני מצבים של המשחק".

משחקה הנרפה של מכבי תל אביב הוא המשך ליכולת החלשה שמציגה הקבוצה בתקופה האחרונה. גם אתמול נראו הצהובים לא מתואמים, כשג'רמי פארגו – שהיה במו"מ מתקדם עם הקבוצה לפני כחודש וחצי - הציג משחק מהוסס וחסר ביטחון (0 מ-4 מהשדה ו-5 איבודים ב-21 דקות משחק). היכולת הרעועה שמציגה הקבוצה מדאיגה במיוחד, בשל העובדה שבשבוע הבא מגיעה העונה האירופאית לשלבי ההכרעה עם פתיחת משחקי ההצלבה מול קאחה לבוראל בחוץ.

באשר לפארגו, לוואלה! ספורט נודע כי לפני שלושה ימים ביקש השחקן לקיים שיחה עם דיוויד בלאט בה הוא אמר שהוא לא מרוצה מדקות המשחק שלו וביקש לשחק יותר. בלאט השיב לו כי ישקול את העניין בחיוב. בכל זאת, גורם המקורב לשחקן סיפר כי פארגו מתוסכל מאחר ולפני חודש וחצי הוא חשב שיסגור את תנאי החוזה שלו במכבי תל אביב לעונה הבאה. בפועל הוצע לו סכום של 500 אלף דולר שהיה נמוך מדרישותיו והעסקה לא נסגרה, מה שיצר אצלו תסכול מסויים.

"זה היה משחק חשוב מול ראשון ואני שמח שניצחנו", אמר צ'אק אידסון ל"וואלה! ספורט", כשאמש קלע 19 נקודות ומסר 3 אסיסטים. אידסון אף התייחס לעובדה כי מכבי תל אביב התקשתה מול בני השרון בתחילת השבוע. "בפעם שעברה ניצחנו אותם ביותר מ-40 נקודות. אין להם קבוצה רעה, יש להם גאווה ושחקנים טובים, אז אחרי שהבסנו אותם בפעם שעברה לא ציפינו שהם ישחקו באותה דרך". השחקן מודה כי הליגה הישראלית אינה צפויה להיות זהה ברמתה למשחקים הקרובים מול הספרדים. "מדובר בקבוצות שונות מהליגה בישראל. הכי חשוב עבורי שניכנס מול קאחה לקצב המתאים".

האמריקאי סיפר על תחושותיו לקראת המשחקים המכריעים בוויטוריה: "אלו משחקי היורוליג. הטופ של הכדורסל. זה סוג של כריסטמס עבורי, אז אני מתרגש", הוא אומר. "בכלל, קיימת התרגשות כי זו הסיבה שאתה עובד קשה כל העונה, וכל העונה מתנקזת למשחקים האלו. נצטרך לשחק שם הכי קשוח שאפשר בכדי להשיג את הניצחון בחוץ". ומה לגבי יכולתה המקצועית של קאחה לבוראל? "ויטוריה היא קבוצה טובה, קבוצה שכבר שיחקנו מולם העונה פעמיים. אנחנו מכירים אותם היטב. נראה מה יהיה בסדרה של חמישה משחקים מולם".

"למדנו את הלקח שלנו בפעם הקודמת ששיחקנו מולם בחוץ והפסדנו", ממשיך השחקן. "אז נבוא אגרסיביים ומוכנים מולם. בגלל כל ההיסטוריה איתם העונה אני מתרגש לראות איך תתחיל הסדרה והמשחק הראשון בינינו".

לפני מספר שבועות, עת שהתה הקבוצה באיטליה במסגרת משחק היורוליג מול רומא, נפגשו קברניטי מכבי תל אביב עם סוכנו האמריקאי של אידסון והציעו לשחקן כ- 750 אלף דולר לעונה, אולם השחקן טרם נענה להצעה. כשנשאל אידסון האם הוא בכוונתו לענות בחיוב להצעה, העדיף השחקן לענות בלקוניות. " מכבי רוצים אותי. אבל בשביל הדברים האלו יש לי סוכן, אני לא מתעסק עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully