וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון רז: "אלי מחפוד יאבד את תעודת המאמן שלו"

17.3.2011 / 18:38

יו”ר ארגון המאמנים, אמנון רז, תקף את הפועל אשקלון לאחר שעזורי שוב לא הורשה לאמן. עזורי: ”אזגי עשה מעשה חמור”

הרוחות בהפועל אשקלון חזרו לסעור הערב (חמישי), והבעלים פרוספר אזגי שוב מנע מגיא עזורי להעביר את האימון. אחרי שאתמול היה נדמה שהצדדים יישרו ביניהם את ההדורים כשאלי מחפוד צורף לצוות המקצועי לצידו של עזורי, הציג הבעלים את מחפוד בפני השחקנים ולא איפשר לעזורי לנהל את האימון.

אחרי הצגתו של מחפוד לקח אזגי את עזורי לחדרו ודרש ממנו פעם נוספת להתפטר בשיחה קולנית במיוחד אחריה עזב עזורי את מתחם האימונים בכעס. "זה פרוספר אזגי", אמר עזורי הנסער אחרי התקרית. "הוא יודע להגיד משהו אחד ואחרי זה משנה את דעתו. הוא עשה מעשה חמור מאוד ויטופל בדרגים הגבוהים ביותר". גורם שנכח בפגישה אמר: "זה המשך של מסע ההשפלה של גיא. הוא לא יגיע יותר לאימוני אשקלון והנושא ייפתר רק בבית המשפט".

אזגי סירב להתייחס למחלוקת עם עזורי ואמר: "אני שמח שמצטרף דם חדש לעמדת המאמן בדמותו של אלי מחפוד". לאנשים במועדון אמר הבעלים: "אני לא מנסה להשפיל את גיא. הגיע מאמן חדש ואי אפשר לבלבל את השחקנים. רציתי שמחפוד יתחיל להעביר את האימונים ולאט ולאט גיא עזורי ישתלב איתו".

יו"ר ארגון המאמנים, אמנון רז, הגיב בתקיפות לדברים: "מה שנעשה פה זה בושה וחרפה. גם עלי ועל ארגון המאמנים פרוספר אזגי לכלך ואנחנו נתבע אותו. אם אלי מחפוד ימשיך לאמן שם הוא יאבד את תעודת המאמן שלו ולא יוכל לאמן בעונה הבאה. יש פה כללים ולא ניתן לאף אחד לעבור עליהם.

"עזורי לא יגיע יותר לאימוני אשקלון, נסייע לו משפטית ונשלח מכתב לאזגי בו נבהיר שמה שהוא עשה זה פיטורים לכל דבר. עד שנושא עזורי לא ייפתר, אף מאמן לא ידרוך שם וכל מאמן שידרוך יאבד את תעודת המאמן שלו".

לאחר מכן, שוחח רז עם מחפוד ואמר לו: "אתה ילד גדול ותחליט לבד מה אתה רוצה לעשות. אתה מודע להשלכות של הדברים וברור לך שאנחנו לא מאשרים לך לאמן את אשקלון בשבת. אתה צורפת לעבודת צוות עם גיא עזורי ובסיכום איתו ואתה צריך לכבד את הסיכום הזה אחרת הדברים יבואו אליך כבומרנג". מחפוד נמצא כרגע במלכוד גדול ומתייעץ לגבי הצעדים הבאים שיעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully