וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיוון החדש של צ'אד אוצ'וסינקו: כדורגל

17.3.2011 / 15:14

התופס של סינסינטי, הידוע בחיבתו לענף, נבחן בספורטינג קנזס סיטי מה-MLS: "זה תמיד היה חלום הילדות הגדול שלי"

צ'אד אוצ'וסינקו (לשעבר ובקרוב שוב ג'ונסון) תמיד היה ידוע כחובב כדורגל מושבע. עכשיו, כשה-NFL בדרך לשביתה, הוא עשוי להגשים את חלומו ולהיות חלק מהענף. ג'ונסון לא מחכה יותר מדי, ויצא להיבחן בקבוצת ספורטינג קנזס סיטי מה-MLS.

"אנחנו מחפשים שחקנים שיחזקו את הקבוצה", אמר פיטר ורמס, מאמן ספורטינג, "אנחנו יודעים שצ'אד אתלט פנטסטי ואוהב כדורגל, הוא שיחק הרבה כשהיה נער. זו הזדמנות שלו להפגין את יכולתו". ג'ונסון אמר: "חלום הילדות שלי היה לשחק כדורגל בקבוצה מהליגה הבכירה בארצות הברית". הוא חבר של תיירי הנרי, כריסטיאנו רונאלדו ורונאלדיניו ואף ביקר במחנה האימונים של ריאל מדריד כדי להיפגש עם ז'וזה מוריניו.

אם בכל זאת תהיה ליגה, ייתכן שהיא תחזור עם חוקים שונים מעט. ראשית, עבירות מכוונות וחמורות יזכו בעונשים גבוהים יותר כמו השעיה (בניגוד לקנס הכספי שהיה העונש היחיד שהוטל על הכסחנים). על פי ההצעה, כדור פתיחה ייבעט מקו ה-35 יארד (במקום קו ה-30 יארד היום) וטאצ'בק מקו ה-25 יארד (במקום 20 יארד).

רנדי מוס רוצה לחזור ל... ניו אינגלנד. התופס, ששוחרר מהפטריוטס במהלך העונה שעברה, שלח מסרים לפטריוטס. "אם אתם שואלים אותי איפה הלב שלי, אני יכול להגיד שאני רוצה לשחק עם טום בריידי. אני אוהב להתאמן אצל ביל בליצ'יק", אמר מוס לתחנת רדיו במיניאפוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully