וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שרצקי צפוי לרכוש את שמעון אבוחצירא בקיץ

הדס גרינברג

17.3.2011 / 14:39

הבעלים של הקבוצה אמור להחתים את החלוץ שהגיע מלאריסה על חוזה ארוך טווח. בלי קשר, החלוץ אמור להיעדר נגד מכבי פ"ת

הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי, צפוי לרכוש בקיץ את כרטיסו של החלוץ שמעון אבוחצירא ולהחתימו לחוזה ארוך טווח. אבוחצירא, שהגיע בחלון העברות האחרון בינואר, משחק בקבוצה בהשאלה מלאריסה היוונית, כאשר בקיץ מתכנן שרצקי לממש את האופציה על החלוץ הכשרוני ולרכוש את כרטיסו.

יש לציין כי לאבוחצירא חוזה בקבוצה היוונית לשנתיים הבאות, אך היוונים צפויים לוותר עליו לאור העובדה כי המועדון מצוי בקשיים כלכליים ומעדיף להתנער מהשחקנים בעל השכר הגבוה במועדון. אבוחצירא מצידו הבהיר פעמים רבות כי הוא מרוצה מאוד במועדון הצפוני ואין ספק כי הוא השתלב במהרה בקבוצה.

בצוות המקצועי כמובן שישמחו אם אבוחצירא ימשיך בקרית שמונה לאור העובדה כי מדובר בחלוץ הפורה ביותר בקבוצה מאז שהצטרף. אבוחצירא כבש כבר שישה שערים (חמישה בליגה ואחד בגביע) והוסיף וארבעה בישולים (צמד בליגה ובגביע), כל זאת בשמונה משחקים בהם פתח מאז הגיע לקבוצה לפני כחודשיים.

בתוך כך, אבוחצירא שנעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב בשל פציעה, ממשיך לערוך טיפולים ואימונים אישיים וגם מהמשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת הוא צפוי להיעדר. עדי אלישע, שערך אימונים עם הנבחרת הצעירה השבוע, שב היום לאימון הקבוצה וצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בשבת בקישור האחורי לצידו של בריאן חרסיסיץ'. השחקנים השתתפו אתמול במסיבת פורים בבית הספר רננים בו לומדים ילדים בעלי מוגבלויות וחילקו מתנות לילדים. מחר צפויה הקבוצה לצאת למרכז שם תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully