וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הפועל ת"א מפחדים מהשתלטות של אלי טביב

עובדי המועדון חוששים למשרות שלהם אם אלי טביב ירכוש את חלקו של מוני הראל. לטענתם, "טביב לא סומך פה על אף אחד"

כבר תקופה ארוכה שעובדי מועדון הפועל תל אביב נמנעים מלתפוס צד בעימות בין שני הבעלים אלי טביב ומוני הראל. כעת, נראה כי הדברים ישתנו, מאחר ובזמן האחרון גובר בקרבם החשש כי אם טביב ירכוש את חלקו של הראל ויהפוך לבעלים היחיד של הפועל תל אביב, הוא עלול לפטר את כל עובדי המועדון על פי טענתם חלק מהם.

גורם בהפועל תל אביב אמר היום: "כולם פה מפחדים מהיום שטביב יהיה הבעלים. עד עכשיו פחדנו לקחת עמדה, אבל נראה כי טביב לא סומך על אף אחד פה, והחששות שלנו הן שנאבד את העבודה אם הוא יהיה הבעלים היחידי. זה לא שאנחנו נאמנים למוני הראל יותר מטביב כי שניהם מפרנסים אותנו בכבוד, אבל העובדה שטביב לא סומך פה על אף אחד גורמת לכולם להילחץ מהמחשבה שהוא עלול לרכוש את הפועל". גם בצדו של מוני הראל מודעים לדברים, לאחרונה ניסו לשלוח מסרי הרגעה שגם במקרה וטביב איכשהו יהפוך לבעלים הם ילחמו על כך שעובדי המועדון לא ייפגעו.

מעבר לכך, שיחת היום בהפועל תל אביב עסקה במעורבות של עמרי קנדה בפרשת הימורים חמורה. נראה כי לאור ההתפתחויות והעובדה שדני בונדר כשיר, קנדה יחזור לספסל ובונדר הוא זה שיפתח וישחק ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד.

אלי טביב מינה את דורון גמצ'י לדוברו האישי. הדבר גרם לגיחוך בקרב אוהדי הפועל תל אביב וגם בקרב ההנהלה ונראה כי המהלך יפגע קשות בסיכוייו של טביב להפוך לבעלים היחידי של הפועל תל אביב. במועדון ציינו ואמרו היום כי נראה שטביב עושה מהלכים להיפרד מהקבוצה. כמה מאוהדי הפועל תל אביב אמרו בתגובה למינוי: "אנחנו נתאבד לפני שדורון ג'מצ'י ידרוך במתחם וולפסון. נראה שטביב פשוט עושה דווקא לקהל כי אף אחד לא מצליח להבין את המהלך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully