וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA: מבינים רק כוח

17.3.2011 / 14:17

וויד השפיל את דאנקן, גריפין דרך על וול, גריינג'ר הרס לניקס וסטפן קרי שיחק אותה מהגלובטרוטרס. הכל בלינקים המצורפים

בלייק גריפין חומה

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין (ימין). Jacquelyn Martin, AP
לא רק תותח התקפי. גריפין/AP, Jacquelyn Martin

בדרך כלל אנחנו רגילים לראות את הפורוורד המפלצתי של הקליפרס מטביע וקולע, אבל בניצחון בוושינגטון, בו קלע את כל נקודותיו במשחק בחצי הראשון (26), הוא הראה שיש לו את זה גם בצד השני. ג'ון וול, הבחירה מספר 1 בדראפט 2010 נתקל בגג אדיר ודי משפיל מצד הבחירה מספר 1 בדראפט 2009.

ג'ון וול מטווח

גארד וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. Jacquelyn Martin, AP
ידע לענג את אוהדי הוויזארדס. וול/AP, Jacquelyn Martin

אבל אל תדאגו לרוקי הנהדר של וושינגטון. הוא אולי חטף גג מגריפין והפסיד במשחק, אבל ידע לענג את אוהדי הוויזארדס עם שורה סטטיסטית מכובדת של 25 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, כשאת האסיסט המדהים הזה, מחצי מגרש, לג'בייל מגי, לא ישכחו במהרה בעיר הבירה.

דמרקוס קאזינס מפטם

פורוורד סקרמנטו קינגס דמרקוס קאזינס. Phelan M. Ebenhack, AP
ידע להפתיע את אוהדי הקינגס. קאזינס/AP, Phelan M. Ebenhack

הרוקי של סקרמנטו נמצא לאחרונה בכושר נהדר, ובהפסד החוץ לניו אורלינס ידע להפתיע את אוהדי הקינגס. משחק בין גבוהים הוא נשק התקפי אדיר שלא קיים אצל סקרמנטו השנה, ולא רק השנה, אבל הנה דוגמה לשיתוף הפעולה של קאזינס עם סמואל דאלמבר. אם הם ימשיכו ככה אולי סקרמנטו אפילו תגיע ל-20 ניצחונות.

דרק רוז שובר

גארד שיקגו בולס דרק רוז. Charles Rex Arbogast, AP
יכול בכל שבוע לנפק עשרה מהלכים גדולים. רוז/AP, Charles Rex Arbogast

עדיין לא התרגלתם? הרי דרק רוז יכול בכל שבוע לנפק עשרה מהלכים גדולים. הנה הטבעה אדירה בניצחון הביתי על יוטה, ותראו כמה קשה להגנה מסודרת לתמודד עם תפיסה וחדירה מיידית לצבע. רוז דאג לקשט את זה באגרסיביות מרהיבה.

סטפן קרי מלהטט

גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. Ben Margot, AP
צלע חשובה בהצלחה היחסית של גולדן סטייט. קרי/AP, Ben Margot

גולדן סטייט מוכיחה העונה שהיא בכיוון הנכון, ומי שמנהיג את הלוחמים הוא הגארד הנהדר סטפן קרי, שבשנתו השנייה בליגה ממשיך בקו ההתקדמות עם 18.8 נקודות ו-5.8 אסיסטים למשחק. צלע חשובה נוספת בהצלחה היחסית של הווריורס הוא הרכש מהקיץ, דורל רייט היעיל, ששולט ביד רמה בעמדת הסמול-פורוורד. בניצחון על מינסוטה השניים הוכיח ששיתוף הפעולה ביניהם מענג. תראו באיזה נונשלנטיות קרי מסביר לוולבס כמה חשוב להשתלט על ריבאונד, ומסדר בווירטואוזיות האלי-הופ לרייט.

דווין וויד משפיל

פורוורד סן אנטוניו ספרס טים דאנקן (ימין) מול גארד מיאמי היט דווין וויד (שמאל). AP
אוי, כמה שהוא חיכה לדאנקן ולספרס. וויד/AP

מיאמי חיכתה למפגש עם סן אנטוניו ועמדה במשימה: נקמה מתוקה בדמות ניצחון ב-30 הפרש. זו הייתה התבוסה הכי גדולה שנחלה סן אנטוניו מאז אפריל 2005, ודווין וויד דאג שלא רק התוצאה תהיה משפילה, אלא שהדרך לניצחון תהיה מרטיטה. טים דאנקן קיבל כדור להטבעה, ואז פלאש הופיע והסתיר לו את השמש עם חסימה שכולה אתלטיות, קריאת מצב ואומץ לב.

דני גריינג'ר חוגג

פורוורד אינדיאנה פייסרס דני גריינג'ר חוגג סל ניצחון עם חבריו. רויטרס
סידר לעצמו יום חג. גריינג'ר/רויטרס

כשאינדיאנה ניצחה במדיסון סקוור גארדן, דני גריינג'ר הפצוע לא היה שותף לחגיגה, אבל ביום רביעי הוא סידר לעצמו יום חג, כשהפייסרס אירחו את הניקס. בשוויון 117:117 דני גריינג'ר הוכיח למייק דאנטוני ששון וויליאמס לבדו לא מספיק, וכדאי שבפעם הבאה לא יזלזל בו באחד-על-אחד שכזה.

דווין וויד דאבל

גארד מיאמי היט דווין וויד (מרכז). רויטרס
אם יש שחקן שמגיע לו הכבוד להופיע פעמיים באותו מדור הרי זה דווין וויד המופלא/רויטרס

אם יש שחקן שמגיע לו הכבוד להופיע פעמיים באותו מדור הרי זה דווין וויד המופלא. פלאש אירח ביום חמישי את קווין דוראנט ואוקלהומה, שניצחו את מיאמי שלו, אבל ברבע השני אף אחד לא חשב על התוצאה הסופית אחרי המהלך המבריק שלו, אלא רק על גדולתו של השחקן הזה, ועל כך שיש לנו ליהנות ממנו עוד שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully