וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בעולם ההימורים: "ידוע לי שרצו לחטוף את קנדה"

גורם בעולם ההימורים המעורה בפרשת קנדה חושף: "אם עמרי היה חייב רק 70 אלף שקל, לא היו סוחטים אותו. הוא הסתבך עם טיפוסים מאוד מסוכנים. הוא התנהג כמו ילד מפגר שאת כל הכסף שהרוויח ויותר זרק על הימורים". עורך דינו של קנדה: "מזה שנה וחצי, עמרי לא מהמר כלל"

הפרסום היום (רביעי) לפיו מגן הפועל תל אביב, עמרי קנדה, היה נתון לסחיטה ואיומים מצד עבריינים לא הפתיע גורמים המעורבים בהימורים בלתי חוקיים. כזכור, בית המשפט התיר לפרסום כי קנדה נסחט בשל חוב לכאורה של כ-70 אלף שקל לאתר הימורים באינטרנט. אלא שגורמים המעורים בתחום טוענים כי קנדה לא זר לעולם ההימורים.

"עמרי מסובך מאוד בעולם ההימורים. הוא חייב הרבה מאוד כסף לכל מיני עברניים באיזור יפו", אמר גורם בבעולם ההימורים המעורה בפרשה. "אני יכול להגיד שאם הוא היה חייב רק 70 אלף שקל זה לא היה מצב שהיו מאיימים עליו וסוחטים אותו. ממה שידוע לי, אותם חבר'ה רצו לחטוף אותו בגלל החובות הגדולים שלו. כולם יודעים שיש לו נטייה להמר על כל מיני משחקי קלפים ולא כמו שכולם חושבים על משחקי כדורגל.

"לצערו, הוא הסתבך עם אנשים מאוד אלימים שנתנו לו להגיע לחובות ענקיים. אני לא יודע איך הוא ייצא מזה כי הוא הסתבך עם טיפוסים מאוד מסוכנים. זה משהו שילווה אותו לפחות בשנים הקרובות. אני מקווה שהוא למד מזה, כי הוא התנהג כמו ילד מפגר שאת כל הכסף שהוא הרוויח ויותר זרק על הימורים וזו התוצאה למעשים שלו".

עו"ד אבי חימי, פרקליטו של קנדה, הגיב על הפרשה: "צר לי שמשטרת ישראל בוחרת להאדיר את פעולותיה על גבו של עמרי קנדה. עמרי לא חשוד בביצוע עבירה כלשהי. לפני כשבועיים הוא מסר את גרסתו לאירוע שהתרחש לפני כשנה וחצי. באירוע הזה אין ולא היה שום מוטיב פלילי. עמרי קנדה מנהל חיים ספורטיביים וספורטאי למופת".

על טענות הגורם הגיב עו"ד חימי: "עמרי קנדה לא יכול להתייחס לגורמים עלומים. מכל מקום מזה שנה וחצי, עמרי לא מהמר כלל. יתרה מכך, כל אדם פרטי יכול לעשות בזמנו החופשי את אשר יחפוץ וזו זכותו כל עוד הוא לא עובר על החוק. עמרי קנדה הוא אדם נורמטיבי לחלוטין שמנהל אורח חיים בריא ונכון מזה חודשים ארוכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully