וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אנטבי שוקל לפרוש מכדורגל בתום העונה

16.3.2011 / 16:28

מגן הפועל פתח תקוה שנחשב לסמל בהפועל תל אביב: "הסיכויים סבירים. אם לא תגיע הצעה מפתה, אתלה את הנעליים"

מגן הפועל פתח תקוה, יגאל אנטבי, עשוי להודיע בקרוב מאוד על פרישה מכדורגל. "קיימים סיכויים סבירים שאפרוש, אם לא תגיע הצעה מפתה אתלה את הנעליים", אמר לוואלה! ספורט המגן שבקיץ יהיה בן 37, ובקרוב מאוד עשוי לסיים את הפרק שלו בכדורגל. אנטבי, ששיחק בעבר במדי נבחרת ישראל, שימש גם כקפטן הפועל תל אביב בה שיחק עשר שנים. "אני לא מתכוון לחכות יותר מדי להצעות. אם לקראת תום העונה אדע שאין לי הצעה כזו, אודיע על פרישה".

אנטבי החל את דרכו ככדורגלן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בהמשך הוא שיחק בהכח רמת גן ובסקציה נס ציונה, שתיהן מהליגה השנייה. בעונת 1996/7 הוא חתם לשלוש שנים במכבי הרצליה ובסיום החוזה שלו עבר להפועל תל אביב, שם רשם את העונה הטובה בקריירה שלו כשזכה בדאבל היסטורי בעונת 1999/2000 ונחשב כסמל בעיני רבים מהאוהדים. שנתיים מאוחר יותר הוא העפיל עם קבוצתו לרבע גמר גביע אופ"א וזכה בגביע הטוטו. עד שעזב אותה, רשם המגן יותר מ-300
הופעות בהפועל תל אביב וברזומה שלו שתי זכיות בגביע המדינה עם האדומים.

אנטבי רשם 11 הופעות בנבחרת ישראל כשאת הבכורה שלו רשם במוקדמות יורו 2004 במשחק מול מלטה. בעונת 2008/2009 אנטבי היה השחקן הוותיק ביותר בסגל הפועל תל אביב. עונה לאחר מכן שוחרר מהסגל וחתם במכבי נתניה. בנובמבר האחרון הוא הגיע להפועל פתח תקוה, קבוצתו הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully