וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד אוהדי בית"ר שתקפו עובדי ניקיון

16.3.2011 / 14:45

כתב אישום הוגש נגד שלושה אוהדי בית"ר ירושלים, שתקפו לפני שנה עובדי ניקיון ערבים. משרד המשפטים: "נילחם בתופעה"

לבית משפט השלום בירושלים הוגש השבוע כתב אישום נגד שלושה אוהדים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, הנאשמים בעבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות ממניע של גזענות. השלושה, שני צעירים וקטין, נאשמים בכך שתקפו לפני שנה שני עובדי ניקיון בחדר השירותים באיצטדיון טדי בשל היותם ערבים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד לינור הר-ציון מפרקליטות מחוז ירושלים, זמן קצר לפני המחצית במשחק שנערך במרץ אשתקד, הגיעו השלושה לשירותים שביציע המזרחי של האצטדיון, לאחר שנשמעה שם צעקה "יש ערבים בשירותים", יחד עם עוד כעשרה אוהדים. לטענת הפרקליטות, חברי הקבוצה סגרו את דלת השירותים כדי למנוע משני פועלי הניקיון לצאת, ואז החלו להכות אותם בכל חלקי גופם. אחד הנאשמים היכה באמצעות מטאטא את שני עובדי הניקיון. נאשם אחר היכה באגרופיו את אחד המתלוננים וגם בעט בו. אחד העובדים הצליח לחמוק מהמכות ויצא מחדר השירותים, אולם אז עצר אותו הנאשם השלישי, גרר אותו חזרה לשירותים והמשיך להכות אותו. שני העובדים פונו בתום האירוע לבית החולים עם פציעות בכל חלקי גופם.

לפני כחודשיים הוגש כתב אישום נגד שני אוהדי בית"ר ירושלים שצעקו במהלך משחק "מוות לערבים". ממשרד המשפטים נמסר היום, כי "הפרקליטות מתכוונת, יחד עם המשטרה ועם מוסדות ההתאחדות לכדורגל, להמשיך ולהילחם בתופעת האלימות והגזענות בספורט בכל הכלים שבידיה ותמשיך לפעול בכל דרך על מנת להפסיק תופעות אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully