וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ': "הבסיס שלנו טוב משל הפועל תל אביב"

16.3.2011 / 9:59

שוער מכבי חיפה התייחס לעוצמת האלופה ולביקורת על יכולתו: "כל השנים אני שומר על אותה רמה". אקרופי נחת וייבחן

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: רן צימט

החלוץ הגנאי אדם אקרופי (20) נחת בישראל והגיע הבוקר (רביעי) למתקן האימונים בכפר גלים, כדי להצטרף לאימוני מכבי חיפה. אקרופי ייבחן בקבוצה בתקופה הקרובה, ובמועדון ישקלו האם להחתימו, ובכך, החלו הכנות המועדון לעונה הבאה. אקרופי משחק בקבוצת מימוסאס מחוף השנהב, והוא ייבחן במדי מכבי חיפה בשבוע הבא במשחק נגד אלנייה ולאדיקאוקז. החלוץ אנטון קראמר ממשיך להיבחן בקבוצה.

חגיגות הניצחון בדרבי נותרו נחלת העבר, והבוקר ערכה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק ביום שבת נגד הפועל אשקלון. בסיבוב הראשון הביסה מכבי חיפה את אשקלון בתוצאה 0:3, ובקבוצה מודעים לכך שיהיה קשה מול היריבה מהתחתית, אשר נמצאת במשבר, נואשת לנקודות ורוצה לקטוע את רצף ההפסדים.

שוער הקבוצה ניר דוידוביץ' דיבר הבוקר במסיבת העיתונאים השבועית בכפר גלים, ותחילה התייחס למשחק הדרבי. "היה משחק קשה, הפועל חיפה קבוצה טובה והיקשתה עלינו. אנחנו מכבדים כל קבוצה ומצפים שיכבדו אותנו. כשקבוצות באות נגדנו, נלחמות על החיים שלהן משחקות סגור, אנחנו כובשים שער ואז הרבה יותר קל לנו".

דוידוביץ' נשאל על יכולתו בשבועות האחרונים, לאור ירידת מה בכושרו, ואמר: "כל השנים אני שומר על אותה רמה מבחינת ספיגות ויכולת. יש לי ממוצע ספיגות דומה בשנים האחרונות. כמו אצל כל שוער, יש עליות וירידות".

בהתייחסו למשחק ההגנה אמר: "ההגנה היא חלק מהקבוצה, וברור שלשחקנים מסוימים יותר קשה לתפקד עם שחקנים שהם פחות מכירים. גם סזאר ספג שערים לא מחויבים נגד באיירן, אבל זה לא אומר שהוא שוער לא טוב. אנדריי פיליאבסקי הוא שחקן צעיר ומוכשר מאוד, העובדה שהוא לא דובר עברית או אנגלית יכולה להקשות, אבל מדובר בהשקעה לטווח ארוך, ואני בטוח שהוא יצדיק את הקרדיט שנותנים לו".

דוידוביץ' התייחס למעמד השוערים בישראל: "גדל בישראל דור שוערים מוצלח ואין סיבה שהם לא ישחקו ויקבלו את הבמה. לא כל יום מוצאים שוערים כמו אניימה". על הפועל תל אביב אמר: "אני לא מתייחס למה שקרה בשנה שעברה כטראומה, הפועל קבוצה נהדרת, אבל לנו יש בסיס הרבה יותר מלהפועל תל אביב, וברגע שיעזבו את הפועל מספר שחקנים אז תהיה להם בעיה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully