וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בזמן הזה צריך להתרכז ביורוליג"

16.3.2011 / 8:50

מאמן מכבי תל אביב יודע ששחקניו חושבים על ההצלבה מול קאחה ופחות על ראשל"צ ביום חמישי: "זה טבעי וזה בסדר"

מכבי תל אביב תפגוש ביום חמישי את מכבי ראשון לציון (20:15, ערוץ 5+ לייב), במשחק שישוחק באולם בחולון. זהו המשחק הרשמי האחרון של מכבי תל אביב לפני המפגשים המכריעים מול קאחה לבוראל בשלב ההצלבה של היורוליג. "אין לנו את האולם שלנו", אומר דיוויד בלאט לוואלה! ספורט. "ראשון לציון היא קבוצה טובה שהשיגה תוצאות יפות השנה. בתחילת העונה ראשון היתה פחות טובה, אבל היא חזרה לעצמה, עשתה שינויים ושיחקה הרבה משחקים טובים השנה".

המאמן התייחס למשחק האחרון בליגה מול בני השרון, אותו ניצחה מכבי תל אביב רק לאחר הארכה, ולכך שהצהובים התקשו מולם. "לא היה לנו קשה מולם בפעם הקודמת, והפעם היה קשה. היא קבוצה טובה ומאומנת. קבוצה שנכון להיום היא מספר שתיים בארץ", הוא סבור. המאמן מאמין כי ישנם היבטים חיוביים שניתן לקחת מהמשחק ביום ראשון. "כשיש לך משחק צמוד שאתה לא רגיל אליו, ואתה מוצא את הדרך לנצח במשחק - זה מעיד על משהו טוב. באותה מידה שיכולנו לנצח במשחק הזה, יכולנו גם להפסיד בו. זה דבר טוב שאתה מוצא את הכוח ואת הדרך ואת הדברים שאתה צריך, כדי לנצח. המשחק היה הכנה טובה ומצוינת לקראת ויטוריה".

בלאט מרשה לעצמו לערוך סיכום ביניים לגבי מצבה של קבוצתו בליגה המקומית . "עשינו עבודה טובה בליגה, נשארו עוד כשישה מחזורים, כמובן שלא צריך להתייחס בפחות חשיבות למשחקים. אבל בזמן הזה צריך להתרכז במפעל האירופאי ובטח לתת לשחקנים רבים יותר דקות משחק, כי התוצאות כבר פחות חשובות", מוסיף המאמן.

בלאט מודה כי שחקניו כבר חושבים על משחק ההצלבה מול קאחה לבוראל. "באיזשהו מקום משחקי ההצלבה מול ויטוריה יושבים להם בראש, אני לא יכול להתעלם מזה. יש עוד משחק מול ראשון, אבל בסדר, זה טבעי". עם זאת, המאמן מעדיף שלא להתייחס בינתיים ליריבה הספרדית. "עוד מוקדם לדבר על ויטוריה. נדבר על זה אחרי ראשון לציון", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully