וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "הדברים שאמרתי לא גרמו להפסד בדרבי"

הבעלים של הפועל חיפה טוען כי דבריו רק הוסיפו עניין, וסוגר את המחלוקת עם ניצן שירזי: "מותר לי להעביר ביקורת על הצוות"

יממה אחרי הדרבי, נראה כי בהפועל חיפה יש לא מעט תסכול ועצבים בעקבות ההפסד למכבי חיפה. אחרי שבבוקר פורסמו דבריו של הבעלים יואב כץ על כך שהקבוצה לא היתה מוכנה מקצועית לדרבי, המאמן ניצן שירזי ממש לא אהב את הביקורת ואף התבטא כנגד כץ באמצעי התקשורת השונים.

שירזי וכץ שברוב העונה אכן הצליחו לשמור על יחסים תקינים ואף הסכימו על המשך דרכם המשותפת בעונה הבאה, שוחחו הערב (שלישי) ביניהם לאחר אותם פרסומים והמאמן התנצל בפני כץ על התקפתו בתקשורת. לא נראה כרגע כי ההתבטאויות אכן יביאו לידי משבר בין השניים והם ינסו לשכוח מההפסד ומתחושת האכזבה שליוותה את שניהם אחרי ההפסד למכבי.

בשיחה מארצות הברית הסביר כץ את המחלוקת, שלא הייתה לטענתו, בינו לבין שירזי: "ניצן טעה, כי הוא לא הבין בהתחלה את דברי. אני חושב שהקבוצה לא הגיעה מבחינה מקצועית למחצית השניה ויותר ממה שמכבי ניצחה את הדרבי, אנחנו הפסדנו אותו. לא סיכנו את השער בכלל במחצית השניה וחבל לי על כך, ואני בתור בעלים יכול לעביר ביקורת על הצוות המקצועי".

כץ התייחס גם להאשמות שדבריו לפני הדרבי פגעו בקבוצה: "זה שטויות להגיד שזה פגע בקבוצה. אני חושב שזה רק הוסיף עניין והפך את הדרבי לאירוע החברתי הכי גדול בחיפה. הדברים שאמרתי הם לא אלה שגרמו להפסד אלה היכולת המקצועית על המגרש. אני מחכה כבר לדרבי בגביע ואני מקווה ששם ננצח את מכבי. בכדי לפצות על ההפסד, אנחנו חייבים לנצח את בית"ר ירושלים ואת שאר המשחקים עד תום הליגה הסדירה וכך נבטיח את מקומנו בפלייאוף. אם לא נצליח לעמוד במשימה, ננסה לעשות בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully