וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לא יעלה על הדעת שיורידו לנו נקודות"

15.3.2011 / 17:40

שחקני הקבוצה חוששים מעונש חמור בבית הדין: "שיודיעו שנעלה עם תשעה שחקנים וזהו. אם כבר חוסר ספורטיביות אז עד הסוף"

בבית"ר ירושלים משדרים מצב רוח קרבי לקראת הדיון בבית הדין המשמעתי מחר (רביעי) בגין הקריאות הגזעניות שצויינו בדוח"ות השופט והמשקיף במשחקים נגד הפועל תל אביב והפועל רמת גן. בנוגע למשחק מול רמת גן , בבית"ר בדקו את קלטת המשחק לפי הדקות אותן ציין השופט כי שמע קריאות גזעניות ולא שמעו דבר.

גורם במועדון אמר: "לא יעלה על הדעת בכלל שיורידו לנו נקודות. אין בליגת העל קבוצה שנלחמת בגזענות יותר מבית"ר ואפילו משחק רדיוס אחד ללא קהל זה עונש שהוא מעל ומעבר. לא יכול להיות שיעשו איפה ואיפה, אוהדי הפועל תל אביב קראו קריאות כנגד אהובה תומר והאוהדים הורחקו מהמגרשים".

"מעבר לכך", הוסיף אותו גורם, "האוהדים שלנו הודיעו לפני המשחק מול רמת גן כי הם משנים את הקריאה מ'אני שונא את כל הערבים' ל'אני שונא את כל המחבלים'. בהתחשב בכך שפחות מיממה לפני כן התרחש הפיגוע הרצחני באיתמר, אי אפשר לצפות מציבור שלם שלא להגיב".

הרעש סביב העונש הצפוי הפך לשיחת היום בקרב השחקנים שחוששים מההשלכות של עונש חמור. שחקן בקבוצה אמר: "כולם כאן ממורמרים מהדיבור על זה בכלל. גם ככה יש קיזוז שעשוי לסבך אותנו בתחתית, שזה הכי לא ספורטיבי שיש, אז עכשיו רוצים גם משחקים ללא קהל ולהוריד נקודות, למה לא? שיודיעו שנעלה עם תשעה שחקנים עד סוף העונה וזהו. אם כבר חוסר ספורטיביות אז עד הסוף. מי האנשים שיושבים שם וחושבים על העונשים האלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully