וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גילי ורמוט יהיה כשיר ליום ראשון

הקשר והצוות הרפואי של הפועל ת"א העריכו שהוא יוכל לשחק נגד אשדוד. בונדר ערך אימון מלא, התלבטות בינו לבין קנדה

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת המפגש עם מ.ס אשדוד ביום ראשון. החדשה הטובה מבחינת אנשי הקבוצה היא שגילי ורמוט, שנעדר ממשחק הליגה נגד בני סכנין בשבת, ערך אימון ריצה. ורמוט ינוח מחר יחד עם כל הקבוצה וביום חמישי יערוך אימון אישי שאמור לספק תשובה לשאלה אם הוא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון. על פי הערכות הצוות הרפואי והקשר עצמו, ורמוט אמור לחזור להרכב ביום ראשון. מי שיפנה את מקומו הוא אלרואי כהן שיחזור לספסל.

גם המגן דני בונדר ערך היום אימון וגם הוא יהיה כשיר. לקראת סוף השבוע אמור אלי גוטמן להחליט אם להשיב את בונדר להרכב או להמשיך עם עמרי קנדה. בניגוד לוורמוט ובונדר, דדי בן דיין ככל הנראה סובל מקרע בשריר ובמקרה הטוב יחזור בעוד כ-10 ימים עד שבועיים. יחד עם זאת, המגן השמאלי עשוי להיעדר תקופה של עד כחודש וגל שיש יתפוס את מקומו בהרכב בתקופה הקרובה.

בשעה 11:00 הבוקר הפסיקו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי את האימון לחמש דקות כאות הזדהות עם החייל החטוף גלעד שליט. השחקנים אף צעדו לאחד מהכבישים הסמוכים למתחם חודורוב, נעמדו על הכביש ועצרו את התנועה. מי שיזם את המהלך היה קובי סידי, שפועל רבות במועדון בשבועות האחרונים.

במסגרת העימות בין בעלי הקבוצה מוני הראל לאלי טביב. נראה כי האחרון מנסה כרגע להתנער מאחריות על מסמכים שחתם המנכ"ל לשעבר גבי קצרה. טביב לא מוכן להשתתף בתשלום חובות העבר של המועדון לסלים טועמה, ובנוסף על עסקת וויליאם אווסו ועל שחרור רומן רוקי. לטענת טביב הוא לא היה מעורב בהחלטות הללו ולא חתם על העסקאות, למרות שקצרה כאמור, היה שותף מלא בהחלטה לוותר על הצרפתי רוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully