וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סיני: "עכשיו המלחמה של אקסברד תהיה קשה"

15.3.2011 / 11:21

חבר הנהלת הפועל פ"ת התייחס לסוגיית החלוץ שלא יחזור להרכב: "אין 'שמות'". דני לוי שוחח עם נעים: "הרוחות נרגעו"

"אלון תורג'מן נכנס ל-11 וכבש צמד, הוא נראה מצוין, עכשיו המלחמה של עידו אקסברד על חולצת ההרכב תהיה קשה. הוא עשה עבירה ויהיה קשה להוציא את תורג'מן מההרכב. הוא ירצה להוכיח שחולצת ההרכב מגיעה לו". כך אמר הבוקר חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, תומר סיני, בהתייחס לסאגת החלוץ עידו אקסברד. האחרון, מתברר, לא ישוב גם ביום ראשון במשחק מול בני יהודה להרכב. המאמן יובל נעים מתכוון לעלות עם ההרכב שניצח את אשדוד, פרט לגל כהן שיחזור ל-11 לאחר הרחקה. "בהפועל פתח תקוה של היום אין שמות כמו 'ויסה', שחקנים עם טאבו בהרכב שלא זזים מהמשבצת שלהם", המשיך סיני שהגיע לאימון. "כרגע, פרט לאג'ידה שנמצא בכושר מצוין, כל אחד יכול להתחלף. העובדה שמדובר בקבוצה בלי כוכבים הפכה ליתרון משמעותי". אקסברד, אגב, ערך גם היום אימון מלא עם חבריו.

חבר ההנהלה דני לוי שוחח עם המאמן יובל נעים והרגיע את הרוחות, לאחר שבסוף השבוע נרשם קצר בתקשורת בין המאמן להנהלה, שהתלקח כשנעים עזב את אצטדיון רמת גן בזעם, בעקבות טענה להתערבות מקצועית. אתמול זכתה הקבוצה ליום חופש, ובמהלכה התקיימו מספר שיחות בין המאמן להנהלה והצדדים דיווחו על אווירה טובה. "עכשיו הרוחות נרגעו", אמרו בקבוצה. באימון היום לא נטלו חלק המגן איאד חטובא והקשר רועי גורדנה, שביקשו לערוך טיפולים בשל עומס.

כפי שפורסם שלשום, בהתאחדות לכדורגל החליטו לקיים את משחקה של הקבוצה מול בני יהודה ביום ראשון, לאור העובדה שמכבי פתח תקוה תארח באצטדיון רמת גן בשבת. בעוד שבועיים יקרה מצב דומה כששתי הקבוצות יארחו באצטדיון ונראה כי הפעם משחקה של היריבה העירונית, שתארח את מכבי תל אביב, הוא זה שיתקיים בתחילת השבוע.

הפער מהמדורגת במקום ה-14, בני סכנין, עומד כרגע על שבע נקודות. בקבוצה מקווים להגיע לפתיחת משחקי הפלייאוף עם יתרון דומה, שיעניק לה הפרש של ארבע נקודות ממשחקי המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully