וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: מחכים להודעה של בניון

15.3.2011 / 10:05

על פי ההערכות, קשר צ'לסי יודיע בשבת שיגיע לישראל. גורם בנבחרת: פרננדז מנהל מעקב צמוד אחר מליקסון, תמוז ורוצ'ט

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז יקיים מחר (רביעי) מסיבת עיתונאים, בה יפרסם את הסגל לקראת צמד המשחקים מול לטביה (שבת הבאה, 26 במארס) וגיאורגיה (יום שלישי, 29 במארס).

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, פרננדז סיכם עם הקפטן יוסי בניון כי יזומן לצמד המשחקים, וב-19 בחודש (שבת הקרובה) יודיע רשמית האם הוא מגיע לאימונים. בנבחרת מצפים להודעה של בניון, וההערכה היא שיעשה מאמץ ויגיע לישראל, גם אם לא ייטול חלק במשחקים. האפשרות הזאת, שקשר צ'לסי יגיע בכל זאת להתאמן למרות הפציעה, חשובה מאוד לנבחרת, שם הגדירו את תרומתו כ"חשובה מאוד מבחינה מוראלית, גם אם יישב ביציע".

גורם בנבחרת סיפר כי לאחרונה מנהל פרננדז מעקב צמוד אחר מאור מליקסון, שכנראה יזומן לסגל. פרננדז הגיע לאחרונה לבלומפילד כדי לעקוב אחר ההתקדמות של שחקני הפועל וגם כדי לבחון את היכולת של טוטו תמוז, אותו הוא שוקל לזמן לסגל בעקבות היכולת שלו העונה. מה שמקשה כרגע על הכללתו בסגל היא העובדה שפרננדז צפוי לזמן מחר מספר חלוצים בהם אליניב ברדה, עומר דמארי, בן שהר, אלרואי כהן ואולי אפילו דודו ביטון. מי שיוזמן לסגל בוודאות הוא הקשר ליאור רפאלוב, שכבר קיבל הודעה על כך מהמאמן.

גם אדריאן רוצ'ט מקריית שמונה נרשם בפנקס של המאמן, אבל לא ברור האם המאמן יזמן אותו למשחק רשמי או שיעדיף להמתין עם הזימון עד משחק הידידות הבא. במכבי חיפה מקווים שאייל משומר יזומן לראשונה בעידן פרננדז לסגל. "אין מגן ימני בכושר טוב משלו כרגע", נאמר עליו. דני בונדר, הקלף הקבוע של פרננדז, לא נמצא בסגל האלופה בגלל פציעה, אבל המאמן רוצה לראותו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully