וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגע רק שייע פייגנבוים מסכים להגיע להפועל אשקלון

15.3.2011 / 9:32

פרוספר אזגי מעדיף מאמן אחר אבל עשוי להסתפק בשייע. עזורי מוכן להשפלה נוספת מהבעלים: יגיע היום שוב לאימון ויישב בצד

לאחר היום הסוער שעבר אתמול (שני) על הפועל אשקלון, בערב התפנו במועדון לנסות ולחשוב על המאמן הבא שיעמוד על הקווים, זאת לאחר שכזכור פרוספר אזגי החליט להביא סמכות מקצועית מעל גיא עזורי שבשלב זה מסרב להתפטר. בין השמות שהוזכרו היו אלי כהן "השריף", מישל דיין, גיא לוי, גילי לנדאו ושייע פייגנבוים, אולם בשלב זה רק האחרון הביע נכונות להגיע מיידית למועדון.

פייגנבוים, שכבר אימן את הקבוצה בחלק מעונת 2007/8 ובעונת 2008/9 בה העלה אותה לליגה הלאומית, הוא לא המאמן המועדף על ראשי המועדון, אך נראה כי בשל רמת ההיענות של מאמנים אחרים - ולאחר הודעתו של יו"ר איגוד המאמנים אמנון רז, לפיה לאף מאמן לא יאושר להגיע עד שיוסדרו העניינים עם גיא עזורי - פייגנבוים הוא כרגע האפשרות הריאלית היחידה. יחד עם זאת, במועדון מתכוונים לנסות ולפנות למספר מועמדים נוספים היום. שחקנים באשקלון אמרו אתמול: "אולי כל המאמנים שלא רוצים להגיע זה תמרור אזהרה למועדון. צוחקים עלינו בכל מקום אפשרי ולא נעים להגיד שאתה משחק באשקלון. זה עצוב".

מעבר לכך, כרגע אין שינוי במצב בין אזגי לעזורי. המאמן מתכוון להגיע לאימון כרגיל היום, לכבד את החלטת הבעלים ולשבת בצד כאשר אזגי מצדו הודיע כי יגיע בעצמו לאימון. באשקלון אמרו: "אין אמצע כאן, אם עזורי לא יישבר, פרוספר ייפתח עליו את הפה וינסה להעליב אותו. שום דבר כאן לא עובר חלק וכדאי שזה ייגמר כמה שיותר מהר, לפני שיהיה מאוחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully