וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה: "אין הפועל בחיפה"

15.3.2011 / 9:06

שחקנים במכבי חיפה שרו בגנות הפועל בחדר ההלבשה. על רפאלוב שספג צהוב חמישי כשהתגרה באוהדים: "'העיר' את הדרבי". בנאדו: "הבישול? 'פוקס', איכשהו תמיד זה פוגע בדבאלישווילי"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

החגיגה בירוק לאחר הניצחון בדרבי החיפאי נמשכה אתמול עמוק לתוך הלילה. שחקנים במכבי חיפה סיפרו אתמול כי הורדת החלוצה של ליאור רפאלוב, שספג צהוב חמישי, לא הייתה מיותרת. "אין כעס על הורדת החולצה. נפסיד אותו בעוד שבועיים (הפועל עכו, א"י), אבל היה חשוב שמישהו 'ידליק' את האווירה ביציעים וחשוב מאוד שהוא פנה לאוהדי הפועל", נאמר על הקשר. גם אייל משומר ספג צהוב חמישי ועלי עוסמאן יחליף אותו.

מאוחר יותר, מתברר, שבעה משחקני מכבי חיפה שרו שירים בגנות היריבה העירונית כשהשמיעו בין היתר את המילים: "אין הפועל בחיפה". בקבוצה סיפרו כי שבעה שחקנים הצטרפו לקריאות והם: אייל גולסה, עידן ורד, אמיר אדרי, גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר, אייל משומר ותומר חמד. "כל הכבוד להם, זה מראה כמה אכפת להם מהדרבי", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "הייתה אווירה מדהימה אתמול. אחרי הגול הראשון הייתה אוירה משונה במגרש. הפועל 'השתתקה' וכמו שאלישע ביקש, ענינו להם במגרש. חשוב מאוד שחזרנו למקום הראשון".

כפי שפורסם אתמול במהלך המשחק, סקאוטים של ליל הגיעו בליווי דודו דהאן, שמייצג את ליאור רפאלוב ו-ולדימיר דבאלישווילי. הסקאוטים עובדים בשיתוף פעולה גם עם ראן הצרפתית. הם צפו גם במוחמד גדיר, שהצטרף לאחרונה לרשימות והיה מבוקש בעבר בצרפת. מי שנראה מרוצה במיוחד מהשער שהבקיע היה דבאלישווילי, שמספר שעות קודם לכן לא התייצב בבית המשפט לתעבורה וכפי שפורסם אתמול הדיון בעניינו נדחה ל-6 באפריל. החלוץ אדם אקרופי ינחת בקרוב למבחנים בקבוצה כחלק מההכנות לעונה הבאה.

על הבלם אנדריי פיליאבסקי אמרו בקבוצה: "הרבה הספידו אותו עוד לפני שהגיע ושאלו איך שחקן בן 21 יתאקלם במכבי חיפה. הוא שחקן עם פוטנציאל ענק". ג'ון קולמה שנכנס אתמול כמחליף יחפש קבוצה אחרת, כשיחד עם דבאלישווילי שנמצא במעקב של הצרפתים עשוי לעזוב. פיטר מסיללה מחכה להצעה רשמית מקרדיף האנגלית ומקורביו טוענים שייתכן שתגיע עד סוף העונה. באנגליה עדיין עוקבים אחר קצב הפציעה של המגן.

"כל קבוצה צריכה לשאוף לנצח, אני שמח שהראנו להפועל חיפה אחרת", אמר הבוקר אריק בנאדו, בהתייחס לדברים שהשמיעו אנשי הפועל חיפה לפני המשחק. "באופן עקרוני, אנחנו צריכים לדאוג למה שאנחנו עושים, ולא מעניין מה הם אומרים. אם היה ספק למישהו, אז אנחנו הקבוצה הבכירה בעיר. זה לא רק הניצחון אלא גם היכולת הטובה שחזרנו להציג, היינו דומיננטיים, לחצנו וביטלנו אותם כמעט לחלוטין. מבחינתנו, זה ניצחון מאוד חשוב".

בנאדו התייחס לבישול שלו, השני העונה לחלוץ ולדימיר דבאלישווילי. "יצא לי 'פוקס'", אמר הבלם הוותיק. "קורה לי משהו מוזר עם דבאליאשווילי, אני מרים וזה פוגע בו בטעות. בישלתי לו כבר אחד נגד אשקלון. אבל מה שחשוב הוא שנראינו טוב היום. הפועל לא סיכנה את השער במחצית הראשונה, לא הגיעה לרחבה".

"עם שני חלוצים יש לנו יותר מחץ", העביר הבלם מסר בנוגע למערך ששונה במחצית השניה. "נכון שזה פוגע קצת במרכז המגרש כי אנחנו פחות צפופים, אבל יש לזה יתרונות. לכל מערך יש יתרונות וחסרונות. בחצי הראשון היה חשוב לשחק במערך צפוף באמצע, לכן הם לא עברו את החצי היה חשוב מאוד לנצח את הפועל חיפה. אני לא גר בעיר מגיל תשע, אבל אני חיפאי מלידה וידוע מה זה אומר, במיוחד עבור האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully