וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "יש רק קבוצה אחת בעיר הזאת"

קשר מכבי חיפה לגלג על הצהרות הפועל אחרי הניצחון בדרבי. אלישע לוי: "צריכים לשחק יותר טוב". שירזי: "הגיע להם לנצח"

ספורט 5

וידאו באדיבות ספורט 5

הדרבי החיפאי נותר ירוק. מכבי חיפה גברה הערב (ראשון) 0:2 על הפועל בדרבי ושבה למקום הראשון, ארבעה מחזורים לתום העונה הסדירה. ליאור רפאלוב (60) ו-ולדימיר דבאלישווילי (85) כבשו לירוקים אחרי משחק חלש. הרצף האיום של האדומים נשמר. הפועל חיפה סוגרת 10 שנים ללא ניצחון דרבי בליגה ושש שנים ללא שער זכות. הקבוצות אמנם ייפגשו עוד פעם ברבע הגמר, אבל כמו שהאדומים נראו הערב, ספק אם הם יצליחו להגיע לפלייאוף העליון לדרבי ליגה נוסף.

ביציעי קרית אליעזר ישבו סקאוטים מקייבו האיטלקית וליל הצרפתית שבאו לעקוב אחרי שחקנים משתי הקבוצות, ביניהם שני הכובשים של מכבי חיפה וכן מלך שערי הליגה, עדן בן בסט. כמו כן הגיע סקאוט גרמני שעובד עם מספר מועדונים בבונדסליגה לצפות במשחק.

במכבי חיפה חגגו את הניצחון שהגיע בצל ההצהרות הלוחמניות של יואב כץ ושחקניו לפני הדרבי: "רק קבוצה אחת היתה על המגרש היום. אמנם לא יצרנו הרבה מצבים, אבל שלטנו במגרש", אמר רפאלוב. "אנחנו לא מתעסקים בהצהרות של הפועל חיפה, לא מבין מאיפה באו הדיבורים האלה. כבר כמה עשורים שיש יש רק קבוצה אחת בעיר הזאת. אני בטוח שגם אנחנו וגם הפועל תל אביב נאבד עוד נקודות בדרך, אבל אני מקווה שנוכל לזכות בתואר כי הפסדנו אותו בעונה שעברה בצורה כואבת מאוד".

המאמן אלישע לוי התייחס לעובדה שפתח רק עם חלוץ אחד לפני כניסתו של דבאלישווילי בהפסקה: "משחק מנצחים בשלבים ולא הייתה לי ברירה היום. דבלאשווילי הגיע פצוע, רצינו לשמור עליו, וידעתי שהוא לא יכול לשחק 90 דקות. ידענו שנפתח ככה ואז נכניס אותו בחצי השני. ברור שבחצי השני היה לנו יותר מחץ, והיה אפשר לראות את העומק שיש לנו בקבוצה, ועם זה נמשיך". על המשך הדרך אמר לוי: "אנחנו צריכים לתת את הדעת איך לשחק יותר טוב. גם אחרי שהבקענו לא הלכנו אחורנית. היום אנחנו נמצאים במצב טוב מבחינת העומק והביטחון, ואם נשפר את המשחק שלנו ניראה יותר טוב".

מנגד, מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי ניסה להגן על שיטת המשחק הדפנסיבית: "כל העונה אנחנו משחקים עם חלוץ אחד לצערי. הם תפסו אותנו במתפרצת אחת וזה הכל. בקרית שמונה ובבלומפילד שיחקנו אותו דבר. האמנו שאנחנו יכולים לנצח כי אלישע שלח הרבה שחקנים לחלק ההתקפי, אבל הכדורגל הכריע. מכבי חיפה קבוצה טובה יותר מאיתנו והגיע לה לנצח". על ההתבטאויות של שחקניו לפני המשחק, אמר המאמן: "אף אחד משחקני הפועל חיפה לא דיבר יותר מדי או גבוה מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully