וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי דג'אני: "מכבי תל אביב בלחץ, זה יעזור לנו לנצח"

הדס גרינברג

14.3.2011 / 13:13

קשר מכבי נתניה מאוכזב מאיבוד הנקודות מול בני יהודה אבל בונה על שלוש מול הצהובים: "מסתכלים עליהם בגובה העיניים"

במכבי נתניה אמנם רצו מאוד להיצמד לחלק העליון של הטבלה ולקחת שלוש נקודות, כאשר התיקו 1:1 שהשיגו אתמול (ראשון) בבלומפילד מול בני יהודה במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל שמר אותם בינתיים באזור הפליאוף האמצעי.

ביום שבת הקרוב יצאו שחקניו של ראובן עטר למשחק חוץ שני ברציפות בבלומפילד, הפעם נגד מכבי תל אביב, וקשר הקבוצה קובי דג'אני מאמין שאפשר לעקוץ את היריבה, בתקופה בה היא נמצאת, ולחזור על חשבונה למסלול הניצחונות.

"המשחק נגד בני יהודה היה סוג של פרשת דרכים עבורנו", הסביר דג'אני. "יכולנו להידבק לחלק העליון של הטבלה עם ניצחון. נחזור לבלומפילד בשבת ואולי נצא עם שלוש הנקודות. אנחנו מסתכלים על מכבי בגובה העיניים, הם בלחץ ואולי המצב שלהם ישפיע עליהם ויעזור לנו".

באשר למשחק אמש, דג'אני לא היה מרוצה מאובדן שתי הנקודות: "אני מאוד מאוכזב, הגענו להרבה יותר מצבים מבני יהודה. למעט המצב הנייח ואולי עוד מצב אחד אני לא חושב שהם הגיעו לשער שלנו, אבל אני שמח שידענו לחזור. חבל על העבירה שעשינו שגרמה לשער שלהם, כי דיברנו על זה וידענו שפדרו גלבאן מסוכן בבעיטות חופשיות. עבדנו על זה באימונים וידענו שאסור לעשות עבירות באזורים האלה, חבל שזה קרה".

דלה ימפולסקי, שלא פתח בהרכב, עשוי לשוב אליו בשבת, זאת לאור היכולת הטובה שגילה כשעלה מהספסל ואף בישל את השער לניר נחום. נחום ממשיך בעונה המצוינת שלו, כשהמאזן שלו עומד על שבעה שערים (אחד בגביע המדינה) ושלושה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully