וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוספר אזגי: ”אם אני הולך לקבר, אתם הולכים איתי”

14.3.2011 / 12:30

פרוספר אזגי נזף בשחקני הפועל אשקלון וכבר חושב על מאמן אחר. צפו באימון הקבוצה אותו אולץ גיא עזורי לראות מהצד

קובי אליהו

צילום וידאו: שי מכלוף. עריכה: אמיר קוטיגרו

שבעת ההפסדים הרצופים של הפועל אשקלון הובילה למשבר במועדון, והיום (שני) החריפה המתיחות בין הבעלים פרוספר אזגי למאמן גיא עזורי. השניים נפגשו הלילה ושוחחו ביניהם על מצב הקבוצה, וכשאזגי ביקש מעזורי להתפטר, המאמן סירב.

אזגי טוען שעזורי הבטיח שאם יפסיד לבאר שבע, מה שקרה במחזור האחרון (4:3), הוא יתפטר, אך עזורי הכחיש זאת. בתגובה, אזאגי חייב את עזורי להגיע לכל אימוני הקבוצה, אך הורה לו לשבת בצד ולא להעביר את האימון. ההנחייה של אזגי התממשה לראשונה היום, כשאת אימון הקבוצה העביר מאמן הכושר יוסי קקון.

אזגי הסביר: "אנחנו לא מפטרים מאמנים. כך נהגנו בעבר וכך אנחנו נוהגים היום. המאמן חושב שהוא לא הבעיה - אנחנו חושבים שכן. הוא הבטיח שאם נפסיד לבאר שבע הוא יתפטר והוא צריך לעמוד במילה שלו. אנחנו לא בעד להחליף מאמן, אבל מתחייב זעזוע. הצעתי למאמן פיצוי עבור חלק מהשכר שמגיע לו והוא סירב. נכון לעכשיו הצעת הפיצוי כבר לא בתוקף. נצרף לצוות המקצועי שיהיה הסמכות המקצועית העליונה".

לאחר האימון כינס פרוספר אזגי את שחקני הקבוצה לאסיפה שהוגדרה "מצחיקה" על ידי כמה מהם. אזגי אמר להם: "ביום-יומיים הקרובים אני מאמין שיהיה מאמן חדש. גיא עזורי יהיה בצד וייתן לי עצות. אתם צריכים לקחת אחריות כי אם אני הולך לקבר אתם הולכים איתי, ירידת ליגה נופלת על כולם. אם זה היה תלוי בי היה כאן סגל שחקנים אחר, אבל בכל מקרה האחריות היא שלכם ואני מצפה ממכם לקחת את עצמכם בידיים".

בשמונת משחקיה האחרונים הפועל אשקלון צברה נקודה אחת בלבד, ויחס שעריה הוא 19:5, כשבארבעת המחזורים האחרונים ספגה הקבוצה רביעייה בכל משחק. הקבוצה מדורגת מתחת לקו האדום עם 20 נקודות בלבד מ-26 מחזורים.

אגב, אזגי צריך לשלם לעזורי משכורות עד לסוף חודש יוני- שלוש וחצי משכורות מהיום. לטענת הבעלים, הוא הציע לעזורי פיצוי של כחודש ימים מהיום אך המאמן סירב. באשקלון היו שטענו שניתן היה להגיע להבנות אך לאחר שאזגי השפיל את עזורי במהלך שעשה יהיה קשה יותר לסיים את העניין בצורה יפה. במהלך האימון ניגשו השחקנים אחד אחד לעזורי שישב על כסא בצד מגרש האימונים וביררו מה פשר הדברים.

חלק מהשחקנים אמרו: "זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות. גם ככה השם של אשקלון בעייתי אז ככה לסיים עם המאמן? כל השחקנים מדברים על זה ואומרים שזו בושה וחרפה. איך שחקנים יכולים להתאמן כשהמאמן שהביא אותם והולך איתם מתחילת העונה, יושב בצד מושפל? לא מבינים כאן אפילו מה המשמעות של מהלכים כאלה, אם לא יתעשתו הנזק יהיה בלתי הפיך".

בתוך כך, החליט תובע ההתאחדות לכדורגל להעמיד לדין את המועדון, הבעלים פרוספר אזגי והמנכ"ל משה מגיה, לאור דו"ח משקיף המשחק בין הקבוצה להפועל באר שבע. בדו"ח צוין כי ראשי אשקלון לא אפשרו את כניסתו של עיתונאי "מעריב" לאותו משחק, וזאת בניגוד להוראות ההתאחדות. הדיון ייערך ביום רביעי הקרוב בשעה 16:00 בבית הדין של ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully