וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בהחלקה אומנותית ביפן בוטלה

14.3.2011 / 8:52

מארגני האליפות, שהייתה אמורה להיפתח ב-21 למרץ בטוקיו, הבינו שאין באפשרותם לקיימה עקב האסון שפקד את המדינה

בטוקיו הייתה אמורה להיפתח בשבוע הבא אליפות העולם בהחלקה אומנותית על הקרח (21 במרץ), אלא שבעקבות האסון שפקד את יפן בוטלה התחרות. עוד קודם לפרסומה של הודעת הביטול הרשמית, בהתאחדות הגרמנית כבר הודיעו שלא ישלחו ספורטאים לתחרות, כאשר גם ההתאחדות האמריקאית לא התכוונה להגיע לאליפות. האמריקאים תיכננו לשלוח לטוקיו 15 ספורטאים וביניהם הצמד מריל דייויס וצ'ארלי וויט שנחשבים לפייבוריטים למדליית זהב בריקוד על הקרח.

אלוף ארצות הברית ריאן בראדלי התייחס למצב שנוצר ואמר: "ככל שאני מחכה לאליפות העולם ומשתוקק להתחרות, איזו חשיבות יש לה לעומת כל מה שקרה שם?". ביום שישי האחרון דווקא פרסמה התאחדות ההחלקה הבינלאומית כי האליפות תתקיים כמתוכנן מכיוון שלא נגרם שום נזק לאתר התחרות בטוקיו, אלא שביום ראשון כבר הודיעו שם כי הדליפות מהכורים הגרעיניים שינו את התמונה. למרות שהמארגנים היפנים ביקשו לקיים את התחרות בכל מקרה. הפעם האחרונה שבה בוטלה אליפות עולם בהחלקה אומנותית היתה בשנת 1961, כשמטוס שעליו הייתה הנבחרת האמריקאית התרסק.

במקביל לאליפות ההחלקה, בוטלו השבוע גם משחקי ליגת האלופות האסייאתית בכדורגל שתוכננו להתקיים ביפן, משחקי שתי הליגות הבכירות בכדורגל, ומשחקי הבייסבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully