וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופוקליס שחורציאניטיס: "נגיע בטירוף להצלבה"

14.3.2011 / 8:02

סנטר מכבי ת"א לא מתרגש מהקשיים מול בני השרון: "יש לנו אמונה גדולה בעצמנו". הנדריקס: "מכבי היא תמיד אותה מכבי"

מכבי תל אביב אינה נראית במיטבה. עם יכולת פושרת היא השיגה ניצחון דחוק לאחר הארכה על בני השרון (88:90). בפסקי הזמן בהארכה נראו קברניטי מכבי מודאגים, שסביר להניח כשגם בראשם חלפה המחשבה כי תצוגה כזאת לא תספיק מול בשלב ההצלבה מול קאחה לבוראל במשחקים המכריעים של העונה.

שחקן בני השרון דורי אסף מתחת לשחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. קובי אליהו
זה כנראה לא יספיק מול קאחה לבוראל. ג'רמי פארגו אוסף כדור מתחת לאסף דורי/קובי אליהו

שחורציאניטיס: "אפשר להשיג ניצחונות בוויטוריה"

"למרות שהיה קשה מול בני השרון, ניצחנו בסופו של דבר וזה מה שחשוב בשורה התחתונה", אמר סופוקליס שחורציאניטיס לוואלה! ספורט. הסנטר, שיצא מחדר ההלבשה צולע קלות בשל פציעה בברך, הוסיף: "זה קצת כואב אבל יהיה בסדר".

חרף העובדה שהתקשו מול בני השרון, סופו מסרב להתרגש מהיריבה השרונית. "זה שהיה לנו משחק צמוד נגדם הפעם או שהפסדנו להם פעם אחת בעבר לא אומר כלום. אני מזכיר שבמשחק האחרון מולם ניצחנו ביותר מ-40 נקודות. נכון, הפעם היה קשה יותר אבל יצאנו עם ניצחון".

השחקן התייחס למשחקי רבע הגמר מול קאחה לבוראל. "נגיע בטירוף ובאינטנסיביות לסדרה הזו, כפי שאנחנו משתדלים להגיע לכל משחק אחר אליו אנחנו מתכוננים, זו לפחות ההרגשה האישית שלי", אמר. "כמובן שנגיע דרוכים ונעשה כל מה שאנו יכולים כדי לנצח ולהשיג את תוצאות טובות בספרד. כולנו מודעים לחשיבות של כל משחק ומשחק ואיך כל ניצחון מקדם אותך למטרה. אנחנו מאמינים שאפשר להשיג ניצחונות בחוץ. יש לנו אמונה גדולה בעצמנו והיא זו שתוביל אותנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
חלק מהמחשבות כלך העת נתונות להצלבה. סופוקליס שחורציאניטיס/קובי אליהו

הנדריקס: "אנחנו מביאים את אותן אנרגיות"

פורוורד הצהובים ריצ'ארד הנדריקס הדף את הטענות שחלה נסיגה ביכולת הצהובים. "אני לא מסכים שהיכולת שלנו כקבוצה ירדה לאחרונה", אמר הנדריקס לוואלה! ספורט. "אנחנו עדיין במסלול הניצחונות וזה מה שחשוב. אני מקווה שנשמור על קצב טוב גם במשחקים הבאים ונעמוד במטרות שלנו, אבל מכבי היא אותה מכבי של תמיד, אנחנו עדיין מביאים את אותן אנרגיות ועושים כל מה שצריך בשביל לנצח".

השחקן החמיא ליריבה מהשרון: "אנחנו תמיד מצפים שמול בני השרון יהיה משחק קשה כי יש להם שחקנים טובים וקבוצה נהדרת. אנחנו מכבדים אותם מאוד ויש לנו היסטוריה לא קטנה איתם, זו קבוצה ברמה גבוהה והתכוננו לכך שהמשחק יהיה קשה. כל ניצחון הוא תמיד טוב ומתוק, בטח לאחר שמזיעים כדי להשיגו לאורך דקות צמודות ומותחות. לפעמים זו אפילו תחושה עוד יותר טובה. לא משנה אם מביסים או מנצחים בנקודה - ניצחון זה ניצחון".

ומה לגבי המשחק בויטוריה? "לפני שאנחנו מתכוננים לסדרה, אנחנו מתעסקים במשחק מול מכבי ראשון לציון", אמר השחקן, "שזה המשחק הבא. יש לנו כמה דברים שצריך לעבוד עליהם, גם לקראת ראשון לציון וגם לקראת ההצלבה, הן כקבוצה והן כיחידים. נחזור להתאמן ונעשה את ההכנה שלנו ונקווה שנחבר את הדברים כמו שצריך".

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
יש עוד דברים כמה לחבר. דיוויד בלאט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully