וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "נחמד ומעודד להבקיע, אך אני מאוכזב"

13.3.2011 / 23:43

הבלם הבקיע שער בכורה באנגליה אך קרדיף ספגה על סף הסיום ושמטה שתי נקודות: "אנחנו עדיין חזק במאבק העליה"

דקל קינן כבש הערב (ראשון) שער בכורה באנגליה, אבל לצערו זה הספיק רק לנקודה כשקרדיף וברנסלי נפרדו ב-2:2 דרמטי. פיטר וויטינגהאם כבש ראשון לבלובירדז בדקה ה-21, אך אנדי גריי, החלוץ הסקוטי הוותיק, איזן כעבור שמונה דקות. הרגע הגדול של קינן הגיע בדקה ה-83. הבלם עלה לעזרת ההתקפה ונגח פנימה הגבהה של כריס ברק. אלא שברנסלי שוב מצאה את השוויון ושוב היה זה גריי שקבע 2:2 בדקה ה-89.

"התוצאה היא מאוד מאכזבת, כי קיבלנו גול דקה אחת לסיום המשחק", אמר דקל קינן לוואלה! ספורט בסיום. "אנחנו עדיין חזק במאבק העלייה וזה יהיה צמוד עד הסוף. אני לא כובש הרבה וכמובן שזה נחמד ומעודד להבקיע, אבל יצאתי בתחושה קשה של אכזבה כי הרגשנו שהפסדנו שתי נקודות ולא הרווחנו אחת".

עבור קרדיף היה זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא פספסה הזדמנות לשוב למקום השני, ממנו עולים ישירות לפרמיירליג. אחרי 37 מחזורים הקבוצה של קינן במקום השלישי עם 62 נקודות, אחת פחות מסוונסי השנייה.

*** קפריסין: אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד, אלקי לרנקה, קבוצתו של יצחק שום, נוצחה הערב 3:1 בידי ארמיס המדורגת מתחתיה בטבלה. המאמן הישראלי צפה בשחקניו מהיציע מהדקה ה-14, לאחר שהתפרץ למגרש אחרי עבירה על סמדו והורחק עקב כך על ידי השופט. קוסטדין באשוב העלה את אלקי ליתרון בדקה ה-49, אבל ז'ואנו פינטו הברזילאי, אקס בית"ר ירושלים ענה עם שלושער, מתוכם שניים בפנדלים. חיים מגרלשווילי לא שותף.

עדכון ראשון: 18:52

נאתכו וקאזאן פתחו את העונה ברגל ימין

ביברס נאתכו שיחק היום 70 דקות בניצחון רובין קאזאן 0:2 על קובאן קרסנודאר במחזור הפתיחה של הליגה הרוסית. רובין סיימה את העונה שעברה במקום השלישי אחרי שתי אליפויות ברציפות, והיא רוצה להשיב את התואר. את הדרך היא התחילה ברגל ימין, עם שלוש נקודות נגד העולה החדגשה המודרכת על ידי שחקן העבר הרומני דן פטרסקו.

נאתכו עצמו בעט כדור שחלף סמוך לקורה בדקה ה-16 ובעיטה של כריסטיאן נובואה נהדפה מקו השער, כשבצד השני סרגיי ריז'יקיוב מציל את רובין מספיגה. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה, האורחים כבר הצליחו למצוא את הרשת משער של אלן קסאייב. נאתכו המשיך להיות פעיל וכדור קרן שלו מצא את הראש של סלבטורה בוקטי שנגח החוצה בדקה ה-62. 20 דקות לסיום המשחק הוא הוחלף על ידי פיוטר ביסטרוב הוותיק ובהמשך קבוצתו הבטיחה את הניצחון עם פנדל מוצלח של נובואה בדקה ה-88.

*** זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל טרק גרוזני, שפתחה את העונה בהפסד ביתי 1:0 לאלופה, זניט סנט פטרסבורג. דנקו לאזוביץ' כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully