וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אושרי רואש צפוי לפתוח בדרבי

השחקן ערך שני אימונים מלאים ויפתח במרכז הקישור. גם גולן חרמון חוזר להרכב. שירזי: "מכבי חיפה היא תמיד אתגר עבורנו"

אחרי שאתמול (שבת) הפועל חיפה התאמנה בקרית אליעזר לקראת הדרבי החיפאי שייערך מחר, היום היא ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק בקרית חיים. מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, ששהה באירופה בשבוע החולף, התייחס בסיום האימון לדרבי: "מכבי חיפה היא תמיד אתגר עבורנו. כמו בכל משחק, אנחנו שואפים לנצח עם ידיעה ברורה עד כמה ניצחון במשחק כזה חשוב לאוהדים שלנו".

מלבד גל אראל הפצוע, לרשותו של שירזי יעמוד סגל מלא, כולל אושרי רואש שערך אתמול והיום אימונים מלאים. רואש אמור לפתוח במרכז הקישור במקומו של רן אבוקרט, בעוד גולן חרמון שבעצמו חוזר מפציעה, יעלה לצידו של סביטי ליפנייה על חשבונו של רועי שוקרני. נראה כרגע כי מעבר לשינויים הללו, שירזי לא צפוי לערוך שינויים נוספים בהרכב לעומת זה שניצח את הפועל באר שבע בשבוע שעבר. שירזי אמר היום לשחקניו: "למכבי חיפה יש חלק התקפי כשרוני מאוד ואנחנו צריכים להגיע בשיא הריכוז".

כחלק מהכנה לדרבי, היום בסיום האימון יצאו האדומים לארוחת גיבוש. בהפועל יודעים כי ניצחון לא רק יחבל למכבי במאבק האליפות כפי שעשתה בעונה שעברה, אלא גם יזניק את הקבוצה לעמדה ממנה המקום בפלייאוף העליון הוא בר מימוש. הגעה לפלייאוף העליון ייחשב להישג מבחינת אנשי המועדון.

קופות האצטדיון יפתחו ליציע ג' מחר בשעה 17:00, והקופות ליתר היציעים יפתחו בשעה 18:00. בהפועל קראו לאוהדי מכבי חיפה להקדים כדי לא להימנע מלחץ מיותר על הקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully