וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "קבוצות יאבדו נקודות, נצטרך לאבד פחות"

13.3.2011 / 13:05

מאמן מכבי חיפה: "אני אוהב ללמוד מטעויות של אחרים. תראו מה קרה לבית"ר". שניים מבין דבאלישווילי, חמד ויאיא יפתחו

"בהפועל חיפה דיברו על השבוע, אבל אנחנו נעשה ההיפך. נדבר רק על המגרש. נבוא מכון מוכנים ואת האסיפה נערוך במלון". כך פתח אלישע לוי את האסיפה שקיים הבוקר לקראת הדרבי החיפאי שייערך מחר (שני) בקריית אליעזר. המאמן התייחס גם לתוצאות בליגה אמש כשאמר: "אני אוהב ללמוד מטעויות של אחרים. אחרי שבית"ר ניצחה בשבוע שעבר את הפועל, הם עשו תיקו נגד רמת גן שאותה ניצחנו. כולם חשבו שהם יריבה קלה. ככה זה יהיה עד סוף העונה, קבוצות יאבדו נקודות ואנחנו צריכים לאבד פחות".

בפעם הרביעית השבוע תורגל ולדימיר דבאלשווילי בהרכב הראשון לצידו של תומר חמד. ליאור רפאלוב, עידן ורד, אייל גולסה וגוסטבו בוקולי תורגלו בחוליית הקישור, כשגולסה יהיה עסוק במשימות הגנתיות ולא יתופקד כשחקן חופשי. במהלך הימים האחרונים תרגל לוי את סיידו יאיא וג'ון קולמה בהפוגות, על חשבון החלוץ הגיאורגי והיום הוא תרגל את יאיא לפרקים, ולעיתים גם את דבאלישווילי במקום חמד. כך או כך, שניים מבין השלושה יפתחו בהרכב.

דבאלישווילי עצמו יעמוד מחר לדין בית המשפט לתעבורה בחיפה, בגין פרשת הנהיגה בשכרות ועדיין לא ברור מה תהיינה ההשלכות לאחר פסיקת השופט. הבלם אריק בנאדו ששוחרר אתמול לרגל הולדת בנו, יפתח לצדו של אנדריי פיליאבסקי. אתמול, כזכור, הגיעו עשרות אוהדי הקבוצה לאימון, זרקו רימוני עשן ועודדו את השחקנים. על שלט מיוחד שהכינו נכתב: "רק תביאו את הדרבי". האימון עצמו נעצר לעשר דקות וחודש מאוחר יותר, לאחר שהאוהדים התפזרו וירדו מכר הדשא. במועדון העריכו ש-8,000 אוהדים ירוקים יעודדו במשחק מחר, וזאת לאור פתיחת יציעים 6,7 ו-8.

בנושא אחר: הבוקר, כפי שנערך באופן מסורתי בחג הפורים, ביקרו שחקני הקבוצה את תלמידי בית הספר אופקים, במלון דן בעיר. השוער ניר דוידוביץ' אמר במהלך המפגש: "כמדי שנה אנחנו שמחים להיות פה איתכם ולשמוח יחד איתכם. בשם כל שחקני הקבוצה אני מאחל לכם חג שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully