וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "הנוכחות של אלי גוטמן הייתה חסרה"

קשר הפועל תל אביב סיפר: "החזרה של אלי היא תוספת כוח". דדי בן דיין ייעדר שבועיים-שלושה. כרגע הליך הבמבי תקוע

אנשי ושחקני הפועל תל אביב לא יצאו הבוקר (ראשון) מגדרם אחרי חזרתה הזמנית של הקבוצה למקום הראשון בזכות הניצחון 0:1 על בני סכנין אתמול בבלומפילד. האדומים עדיין זוכרים את ההפסד בטדי שהגיע אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה, ויודעים שנכונו להם עוד מאבקים רבים עד סיום העונה. בתוך כך, בקבוצה היו מאוד מרוצים מכך שהניצחון הושג ללא שני הכלים ההתקפיים הגדולים ביותר של הקבוצה בשנה וחצי האחרונות, איתי שכטר וגילי ורמוט. בצוות המקצועי מקווים שורמוט, שנעדר אתמול בגלל כאבים ברגל, יחזור כבר למשחקה הקרוב של הקבוצה, בחוץ נגד מ.ס אשדוד.

"הפועל תל אביב זו קבוצה חזקה שיש בה דרך, עקרונות משחק ותבנית מצוינת שכל שחקן יכול להיכנס אליה", אמר אתמול בסיום המשחק אחד ערן זהבי, שהיה אחד מהשחקנים הטובים במגרש ואף בישל את השער של טוטו תמוז, "הקבוצה היא מעל כל שחקן, אבל ברור שהיינו שמחים אם היה לנו את איתי וגילי. כל אחד מהם הוא שחקן מצוין בפני עצמו ואיתם זה היה נראה עוד יותר טוב".

זהבי התייחס לשבוע שעבר על הפועל אחרי ההפסד מול בית"ר: "אני שמח שלמרות כל מה שהיה בשבוע שעבר וההרגשה הלא טובה איתה יצאנו מטדי, תיקנו השבוע ואנחנו במקום הראשון לפחות עד למשחק של מכבי חיפה. אבל המקום הראשון כרגע פחות מעניין - מה שצריך לעניין אותנו זה להמשיך באותה הדרך ולנסות להשיג תוצאות טובות".

"לקחנו הכל בפרופורציות" המשיך הקשר, "לפני שבועיים עשו מאיתנו הקבוצה הכי טובה בכל הזמנים ושבוע אחרי זה אמרו שאנחנו יהירים וחלשים. אני יודע שאנחנו נמשיך לעבוד קשה ורק זו הדרך הנכונה". לסיום זהבי גם סיפר על התחושות של השחקנים עם חזרתו של אלי גוטמן לקווים: "הנוכחות של אלי הייתה חסרה לנו והוא תוספת כוח משמעותית. יוסי עשה עבודה מצוינת אבל כאשר שני המוחות האלה עובדים ביחד, יותר קל לקבל החלטות טובות ונכונות. גם הם רואים את זה".

אלרואי כהן יחזור לספסל

מעבר לזהבי, שחקן נוסף שהציג אתמול יכולת טובה היה עמרי קנדה הפעלתן. משמעות הדבר היא כאב ראש חיובי לצוות המקצועי וזאת בשל העובדה שדני בונדר צפוי לחזור לפעילות מלאה השבוע ונראה שהשניים ילחמו על עמדת המגן הימני שיפתח בעיר הנמל. לעומת זאת, מי שצפוי לחזור לספסל הוא אלרואי כהן, שלא הציג יכולת טובה ויוחלף על ידי גילי ורמוט, או סלים טועמה במידה שהאחרון לא יהיה כשיר. שינוי צפוי נוסף בהרכב יהיה בדמות הצבתו של גל שיש על חשבון דדי בן דיין, שמתח אתמול שריר, הוחלף במהלך המחצית הראשונה וזקוק למנוחה של שבועיים-שלושה.

גם בצד הניהולי - לפחות בינתיים - מנסים לשמור על רגיעה קלה. נראה כי לאור התהליכים המשפטיים הקשורים לנישאויו של מוני הראל והעובדה שאלי טביב לא ממהר להציע לו תשלום על חלקו בקבוצה, הליך הבמבי כרגע תקוע וכבר יש כאלה הקרובים לשני הבעלים שמעריכים כי השניים יישארו בסופו של דבר עד תום העונה יחדיו כבעלים של הקבוצה. עם זאת יש עדיין גורמים המנסים לרקום עסקת מכירה של אחד מהצדדים. עוד בצד הכספי, דורון אוסידון, נציגו של טביב בקבוצה, להבטיח אתמול למהראן לאלה ושי אבוטבול כי משכורותיהם ישולמו החודש ללא קשר להסכם החדש שאמור להיחתם עמם בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully